Intalniri ale Asociatiei, imagini

cosmin78

Well-Known Member
Trenulist
28 Aprilie 2007
6.070
455
Porto/Craiova
YAHOO
cosminn78
LOCATION
Porto/Craiova
cred ca am fost destul de explicit.in triaje si depouri linii sunt la nivelul solului,nu se vede terasamentul...in cazul asta asezati liniile direct pe blat,ca sa nu
consumati pietris mult pana sa il aduceti la nivelul dorit...in cazul asta ii dau
dreptate lu´ Lok
 

LDH

Well-Known Member
Trenulist
3 Septembrie 2016
6.938
2
Bucuresti
modelism-feroviar.blogspot.com
WEBSITE
http://modelism-feroviar.blogspot.com/
LOCATION
Bucuresti
cosmin78 a spus:
LDH a spus:
Asa ...



Asa ca pana la urma toata statia arata cam asa


liniile sunt puse pe extrudat si nu direct pe blat....

Pai da asa sunt puse

Dupa cum vezi extrudatul lipseste la extremitatile transversale deoarece:
-in statie, linia cinci trebuie sa se termine cu prisma de balast, partea din dreapta a fotografiei iar spre extremitatea blatului sa putem merge cat mai pierdut;
-in stanga, tot in statie, vine amplasata cladirea statiei si trebuie sa se termine tot cu prisma de balast;
-in depou nu avem extrudat intre linia de pe rambleu si dincolo de intrarea sau iesire directa, linia din stanga imaginii unde se termina tot cu prisma de balast.

Faptul ca acolo unde vin amplasate cladirile am scos extrudatul este un mic truc care ne ajuta ca sa nu para cladirile ca plutesc peste balast, o sa le facem soclul mai inalt putin, sau sa trebuiasca sa acoperim luftul cu balast modelat sub forma de scafa ca si cum cineva l-ar fi maturat si adunat la baza cladirii.
In acest fel avem libertate totala in ce priveste relieful in jurul cladirii.
In alta ordine de idei nu vrem sa "ingropam" soseau sau drumul care duce la depou la statia de nisip si vrem sa avem posibilitatea sa facem niste mici rigole laterale.
Mie si asa cei 3 mm diferenta mi se par putini.

Intre linia pe rambleu, stanga imaginii, unde vine naveta de carbuni si linia de mentenanta a depoului am scos extrudatul din aceleasi considerente plus ca acolo o sa fie padocul pentru carbuni, linia ingusta pentru vagoneti si elevatorul, elevator care trebuie sa aibe cupa ingropata sub nivelul de descarcare al vagonetilor si cred ca trebuie sa decupam in OSB. Pe de alta parte aici este un amestec de carbune si pietris cu relief diferit, functie de neglijenta celor ce umbla cu instalatiile. Daca nu am fi scos extrudatul tot relieful asta aleatoriu risca sa se ridice peste nivelul superior al ciupercii sinei si nu prea merge. Asa putem sa-l aducem, in cel mai rau caz, scafa la sina.

Astept comentarii

:cafea:
 

LDH

Well-Known Member
Trenulist
3 Septembrie 2016
6.938
2
Bucuresti
modelism-feroviar.blogspot.com
WEBSITE
http://modelism-feroviar.blogspot.com/
LOCATION
Bucuresti
Poze, poze, poze

Unghiuri diferite de percepere a ceea ce a fost ieri la club.

O sa recunosteti peisajul, altele sunt noi dar va asigur ca cele cu macheta incep sa ne fie din ce in ce mai dragi.

Ne lasa sa vedem cu ochii mintii cum o sa arate mai spre final. Desi nu am facut decat primul pas in realizarea ei apare din ce in ce mai obsedant intrebarea

Ce facem dupa ce terminam macheta?


Un ceas care ne arata ca suntem in mare intarziere cu lucrarile




care nu s-a lasat prea usor convins sa stea pe perete




Mai baieti! Ce bine-i sta ceasului pe perete




Lucrul la macheta a devenit ceva osbisnuit si asta ne bucura




Daca Silviu zice ca este OK pot sa iau o pauza pentru o gura de cafea




Detalii pe care sigur le recunoasteti dar acuma din alte unghiuri










Cam asta a fost ieri.
Ce o sa urmeze vom povesti cu drag daca vreti sa ascultati.

Fotografiile din prezentarile mele sunt facute de Lok, Lupul Alb, Silviu20061 si LDH.

:cafea:
 

sesamcave

Well-Known Member
Trenulist
1 Aprilie 2016
847
146
Brexit country.
LOCATION
Brexit country.
Raspund acum lui Florinn si LDH,

.....am pus un link spre un articol scris de catre mine despre macaze :D :D :

http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=2528&highlight=

Marius.

PS: Cred ca unghiul la macazul meu Peco este de 12 grade.
La FLM nu am cu ce sa-l masor(inca... :D ).
 

sesamcave

Well-Known Member
Trenulist
1 Aprilie 2016
847
146
Brexit country.
LOCATION
Brexit country.
...te rog sa incerci si acum... :D
Cred ca am reparat:
http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=2528&highlight=
 

LDH

Well-Known Member
Trenulist
3 Septembrie 2016
6.938
2
Bucuresti
modelism-feroviar.blogspot.com
WEBSITE
http://modelism-feroviar.blogspot.com/
LOCATION
Bucuresti
Intalnire 5 aprilie 2008

Summitul a trecut asa ca am trecut si noi pe la club.

Am scris corect, am trecut, deoarece de muncit nu am muncit decat unii dintre noi care si-au facut de lucru ca sa para preocupati :D

Prezenta, dintre cei care s-au anuntat ca vin si cei care nu s-au anuntat dar au venit, in ordine alfabetica:

Andrei, dadrian, Gina, LDH, Lok, Lupul Alb, Radu, Rally, Robert, sesamcave, Silviu20061, adica cei din pozele de mai jos



din care lipseste Silviu20061 :D

El a facut pozele. Poate-l gasim pe undeva si-l punem si pe el la panoul de onoare.
 

silviu20061

Well-Known Member
Trenulist
27 August 2016
1.266
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Pai da nenicule sa ne traiasca lok ca ai vazut ca daca avem lok se rezolva toate problemele, dar despre unele "probleme" :D o sa se povesteasca pe parcursul reportajelor de la intilnirea de astazi 8) , asa ca ce mai, una peste alta sa ne traiesti lok si la multi ani :aplauze: :lautar: :floare:
 

silviu20061

Well-Known Member
Trenulist
27 August 2016
1.266
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Seamcave are de povestit "destule" 8) , asa ca fiti pe faza cei cu digitalul :wink: , sa vedeti ce se poate face, dar mai multe, in cuvinte si mai ales imagini, vor urma in reportajele de la intilnirea de astazi 8)