Iluminarea expresului international MPU

mpursu

Well-Known Member
Trenulist
25 August 2007
3.512
286
Oradea
railcrisana.wordpress.com
WEBSITE
https://railcrisana.wordpress.com/
LOCATION
Oradea
YOUTUBE
mpursu
Trenul meu accelerat se compune din 4atru vagoane Piko modernisierungs: un vagon poștal, un vagon bar + clasa a doua, un vagon clasa a doua și un vagon clasa întâi. Vagonul poștal se găsește totdeauna imediat după locomotivă, iar vagonul clasa întâi la coada trenului. Aceste vagoane nu au beneficiat de iluminare până acum, situație care trebuia corectată :D
Pentru iluminarea vagoanelor am utilizat patru riglette tOm de lungime medie, cu 10 LED-uri independente. Dar... aceste riglette NU acopereau și capetele vagoanelor, așa că am intervenit cu o idee FOARTE năstrușnică :D

Da, ați văzut bine, pe capetele rămase de la riglettele mari am lipit câte un LED SMD alb-rece și o rezistență de balast SMD de 2.2kohmi, după care am conectat aceste plăcuțe la ieșirile suplimentare ale riglettelor din accelerat 8)

Astfel, noile capete ale riglettelor luminează și capetele vagoanelor :aplauze: , deci lucrările au putut continua.
 

mpursu

Well-Known Member
Trenulist
25 August 2007
3.512
286
Oradea
railcrisana.wordpress.com
WEBSITE
https://railcrisana.wordpress.com/
LOCATION
Oradea
YOUTUBE
mpursu
Azi mi-a sosit un pachețel mult așteptat, în care se afla un decodor cu sunet ESU LokSound 5.0 Plux 22 și 9ouă perechi de cuple conductoare Piko nr.art.56047 :cool:


Decodorul se va așeza tacticos în cazanul locomotivei BR39 Fleischmann, iar cuplele se vor așeza la capetele vagoanelor de expres și de accelerat, înlocuind cuplele Krois MKS/2. Deci... atelierele Căilor Ferate "La Ursu" vor reintra în activitate!