Salutare din nou LDH, bine te-am gasit intr-un an nou!
Sincer, il inteleg bine, pentru ca si eu dupa cum vezi "trenez" de mai bine de un an cu inceputul unei diorame bavareze epoca II, si intre timp imi "adun sculele".
Intre timp, din fericire, el isi gaseste timp pentru a ne bucura noua ochii cu achizitii superbe din epoca I-a bavareza. Nu e lipsit de interes sa adaugam ca unele dintre locomotivele alea verzi bavareze erau o prezente in aceeasi culoare si pe liniile romanesti. In Romania, adoptarea culorilor "traditionale" (negru cu sasiu si roti rosii) pentru locomotivele cu abur s-a facut sub influenta "modei" impuse de DRG pentru masinile proprii cam spre sfarsitul epocii a II-a. Deci si locomotivele romanesti erau ...aproape la fel de verzi ca si cele bavareze, in epoca I-a!
Sincer, il inteleg bine, pentru ca si eu dupa cum vezi "trenez" de mai bine de un an cu inceputul unei diorame bavareze epoca II, si intre timp imi "adun sculele".
Intre timp, din fericire, el isi gaseste timp pentru a ne bucura noua ochii cu achizitii superbe din epoca I-a bavareza. Nu e lipsit de interes sa adaugam ca unele dintre locomotivele alea verzi bavareze erau o prezente in aceeasi culoare si pe liniile romanesti. In Romania, adoptarea culorilor "traditionale" (negru cu sasiu si roti rosii) pentru locomotivele cu abur s-a facut sub influenta "modei" impuse de DRG pentru masinile proprii cam spre sfarsitul epocii a II-a. Deci si locomotivele romanesti erau ...aproape la fel de verzi ca si cele bavareze, in epoca I-a!