Elefantul la N

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
buna,

saraca 01.0-2, sa ajunga la batraneti sa traga perechi de Ypsilon-Gustav (3yg-uri)...

cele mai tari erau acceleratele spre Westerland si Husum, unde uneori intalneai la inceputul anilor 1970 cate o 01.10 Neubaukessel (cu trei cilindri) trangand doua amarate de yl-uri...
 
Buna,
Horia e o 39.
Cea mai misto garnitura pe care am vazut-o a fost un 44 tragand niste 3yg-uri
 
Uite ce se intampla cand te uiti la miniaturi si nu la poze ;-)

prin 1972 personalul de ora doua de la Hausach la Freudenstadt si inapoi (ce linie faina e acolo, tunel-pod-tunel, pod-tunel-pod si uite asa toata Kinzig in sus) era format din faimoasa 038 772-x (ultima P8 a DB) si o pereche B3yg-BD3yg sau dupa caz un singur (!) Mitteleinstiegwagen B4yl.

uneori le mai punea si un G dupa, cand era nevoie la fabrica de bere a calugarilor de la Alpirsbach de ceva malt, drojdie, marfa la sac. apoi s-au marit tarifele si calugarii au trecut la camion.

beraria aia exista si azi ;-)
 
dragutze ;-)

pe cel cu Pwi-30 sau -32 la sfarsit si Tfz. 23 il vazusem parca la tine si intr-o poza originala, nu-i asa?

in privinta celuilalt, amestecul de acoperisuri argintii si RAL7022 (Umbragrau) nu este deloc fals, s-a circulat asa mult la DB. hotararea de a vopsi acoperisurile in gru s-a luat in 1965, insa se intalneau si in anii 1970 acoperisuri la care sub stratul gros de mizerie se mai vedea pe la margini argintiu...

ti-ar trebui macar un modul de poze de 1,20 pana la 1,50m ca sa nu se mai chinuie asa trenurile cu vagoane de 26,4m lungime pe curbe :roll:
 
Poza cu garnitura reala(cea cu 23)exista inca pe hdd-ul pc-ului meu.Din nefericire link-ul catre poza e mort.
 
Din nefericire nu stiu pe unde a fost facuta poza.Trier imi suna cunoscut ar putea fi dar nu sunt sigur.
 
Buna;

Merge, stiind ca prototipurile etajate scurte se foloseau in general impreuna, insa pe undeva am vazut si o fotografie din anii 1960 (adica cand erau deja verzi ca al tau) in aceasta configuratie, cu vagoane mai moderne, Eilzugwagen din anii 1930, etc.

Ca sa am ceva de carcotit, primul Eilzuwagen din garnitura si PwPost4ü-28 ar trebui sa aiba burdufurile din capatul exterior pliate

:lol: