buna,
BR56.20-29 nu prea are cum, erau masini de marfa si prin 1956 erau la DB cam toate duse... pe calea flacarii...
BR38.10 se poate, ba chiar daca gasesti pe undeva pe prima de la Fleischmann, cea originala din 1972 cu numere de control (038 772-x, fosta 38 1772) am pe undeva si o poza cu ea coborand in veselie pe Kinzigtal pe la Schenkenzell, in jos spre Schiltach, prin 1970, cu trei Umbauwagen pe 4 osii dupa ea - pesemne, BD, B si AB... este vorba de linia cu profil greu Hausach-Freudenstadt, care se desparte din magistrala Padurii Negre Offenburg-Konstanz...
in acest caz, as prefera o 38.10 cu tender prusac (cum era/este 1772), cu trei lumini si deflectoare Witte; pozitia si numarul domurilor nu sunt relevante; atentie, cand vorbeam de 38.10 reversibila, asta nu inseamna numai tender Wanne, ci si cabina inchisa, ca sa poata merge si inapoi cu 80km/h!
acum ramane de vazut daca 38.10 Fleischmann te multumeste; cele mai recente au bielele mai fine, ca aspect general este ok insa dateaza totusi din 1971... eu am trei in colectie...
adevarul este ca daca baietii ar fi destepti, ar scoate o 38.10 noua de la A la Z...
nu uita ca in acest an o 38.10 este impreuna cu cateva Donnerbuechsen in StartSetul anului de la Fleischmann!
