Electricele Trainsylvania

Salutare!
Dupa concediu,m-am gindit ca ar fi cazul sa fac noi prezentari.Asadar:
Set Roco BR 143"Weisse Lady"+vagon laborator.
Aceste doua piese fac parte dintr-un start set extrem de rar.Am inteles ca s-ar fi produs putin peste 100 de bucati.Start-setul continea si transfoemator,sine precum si o carte postala cu originalul.
Tematica e interesanta,modelele rare si se comporta excelent.Achizitionat de la Dan care l-a gasit intr-unul dintre celebrele sale cotloane trenulistice:


[/url

Roco BR 151
Un model foarte reusit atit optic cit si comportament pe sine.Singura hiba e cu farurile care lumineaza mult prea putin(de fapt asta e tipic pentru multe modele Roco).
Am cumparat-o de la defunctul magazin ToyZone din Cluj acum vreo 7-8 ani.Vinzatoarea,o fetica simpatica pe care aveam s-o cunosc mult mai bine mai tirziu :grin: a fost socata ca dau 4 milioane pe o...jucarie.Ma rog.....:




BR 139 Roco.
Un model "de remiza".Adica nici prea-prea nici foarte-foarte.Nu-i grozav dar nici nu-i rau,nu-i urit dar nici frumos...
Achizitionat de la Dan acum vreo 2 ani.
N-am dat mult pe el,dar nici putin... :lol:

 
Una dintre locomotivele care imi plac la nebunie este NSB El 16 de la Roco.
Din punct de vedere al comportamentului pe sine si al fortei de tractiune o consider un punct de referinta.Este singura locomotiva NSB pe care o am si cred ca ar trebui sa-i iau si niste vagoane.Oricum,designul are multa personalitate,fapt care m-a facut sa nu o instrainez desi este in afara ariei mele de preocupari.Si pe asta am cumparatul de la fostul magazin ToyZone din Cluj,acum 6-7 ani.



Si acum doua locomotive care au mare legatura cu Stapinul Bielelor,MPU:
E 69 Piko-un model vechi dar refacut de MPUrsu.O locomotiva in jurul careia s-a invirtit toata copilaria mea,probabil ca e locomotiva care mi-a declansat trenulismul acut,apoi cel cronic :lol:
MPU i-a pus LED-uri si a bibilit-o iar eu am insistat tare mult sa mi-o vinda .Pentru virsta pe care o are(estimez ca e produsa intre 1970-1977) nici nu merge asa rau.Are un ruliu specific modelelor vechi,dar si al unora noi,ca DA de la Gecon.


Cea de-a doua locomotiva o are si Stapinul dar este mult imbunatatita fata de a mea.
Este vorba despre Piko ES 499.0,o locomotiva foarte frumoasa .Originalul e produs in Cehia la uzinele Skoda din Pilsen si este precursoare seriilor 371 ,372 si altele.Modelul estimez ca e produs intre 1980 si 1988,cel putin cutia e tipica pentru acea perioada.
Asa cum a prezentat-o si Stapinul,are dedesubt un schalter pentru a permite colectarea curentului din catenara.Am cumparat-o de la fostul magazin de modelism din Unirea acum vreo 6 ani.


 
E69 si ES4990 imi sunt intr-adevar foarte simpatice 8)
Tocmai de aceea le-am pastrat in colectie si ma stradui in continuare sa le optimizez. Daca toate vor merge bine, le veti vedea "live" la Brasov :grin:
 
Fain E 69 aveti, nenea Sandy! Sunt invidios pana apare nenea HGDan cu E69 de la Brawa. Apoi trebuie sa le facem cunostinta suratelor pane se usuca cateva beri. Urmarim tot, mai vrem poze si cuvinte . Si ceva note in gama de succes! ;-)
 
Noi modele in depou!
Nu de multa vreme am achizitionat un superb model de la Roco:20 006 EP2 bavareza.
O sa citez de pe site-ul www.hgd.ro de unde am si cumparat-o:


Locomotiva 20 006 este de tipul bavarez EP2 , in prima schema de vopsire DRG , anterioara anului 1927. Ulterior a fost denumita E32 , conform schemei de numerotare DRG .Aceste locomotive au fost destinate doar trenurilor usoare de persoane. ( EP = Elektrische Personnenzuglokomotive ) . Tipic pentru locomotivele bavareze este designul simetric si usile din capetele locomotivei care permiteau accesul intre locomotiva si vagoane. In anul 1932 au fost modificate 8 buc. din acest tip , prin schimbarea raportului de transmisie a fost obtinuta o viteza maxima de 90 km/h , aceste locomotive au primit indicativul E32.1 . Dupa razboi au supravietuit 24 buc. din acest tip , toate in propietatea DB , 22 dintre acestea au fost redenumite ca Br 132 in anul 1968 , odata cu introducerea numerelor UIC. Activitatea acestei veterane locomotive s-a incheiat in anul 1972 , dupa aproape 50 ani de activitate. E 32 27 a fost pastrata in muzeul Bochum - Dahlhausen.

Caracteristici tehnice:

Formula axelor: 1 C 1

Putere nominală : 1010 kW

Forta de tractiune la pornire: 107 kN

Viteza max: 75 km / h

Greutate: 84,8 t

Lungime: 13 m

Nr. motoare : 2

Data intrarii în serviciu: 1924

Nr. exemplare fabricate: 29

Modelul Roco

Aceasta macheta reprezinta pana in cele mai mici detalii ( reprezentarea pompei de ulei este functionala ) primul exemplar din aceasta serie , in varianta in care a iesit pe poarta fabricii. Este necesara montarea unor accesorii livrate separat ( bare de sustinere , etc ). Impreuna cu locomotiva se livreaza un set de inscriptii realizate din placute de alama de 0,2 mm , montarea acestea necesita cunostinte avansate de modelism. Motorul este cu 5 poli inclinati si 2 volante si actioneaza toate cele 3 axe motoare .Cuplarea scurta permite obtinerea unei distante realiste dintre locomotiva si vagoane.

Si ,citeva imagini:




E un model absolut exceptional,din toate punctele de vedere!!!
 
Salve,
Iata ca si la mine in depou a intrat E 69 de la Brawa.practic inmatricularea DB 163 003-1.
O bijuterie de model,cu niste detalii extraordinare care m-au fascinat din prima.
Ce mi-a placut:detalii,realizare,subiect,ambalaj(!)
Ce nu mi-a placut:un pic zgomotoasa,detalii fixate insuficient,mici probleme de captare a curentului,rezolvate ulterior de Dan cu multa solicitudine.
Pentru ca s-a mai scris despre acest model dar si despre original,ma rezum in a pune citeva poze.Nu sint grozave,dar Mos Craciun mi-a promis un aparat performant si,atunci sa te tii.... :grin:

 
eu cu alea incepeam ... parerea mea e ca crocodili-s cele mai spectaculoase electrice
 
sandy a spus:
Salve,
Iata ca si la mine in depou a intrat E 69 de la Brawa.practic inmatricularea DB 163 003-1.
O bijuterie de model,cu niste detalii extraordinare care m-au fascinat din prima.

Salutare de la Lugoj de la "Schwester E69-03" ... :aplauze:
Punem de-un Fan-Club Brawa E69 ?! :-D

Mie mi-a adus Mos Niculae aparat foto tare. Trebuie s-o invit pe "alte elektrische Dame" la o sesiune foto ... adevarata.
 
Salut,
Inca vreo citeva modele din colectia Trainsylvania:
Fleischmann E 19 11.
Un model exceptional realizat,cu foarte multe detalii.Functionarea pe sine e ireprosabila,ca aproape la toate modelele Fleischmann.
Seamana mult cu sora ei E 18,deosebindu-le,printre altele faptul ca E 19 are frina electrica de pe acoperis foarte mare si,bineinteles,in realitate,o alta motorizare.
Modelul E 18 de la Roco are si partea inferioara dintr-un plastic de culoare rosie cu o nuanta cam nefericita.
Ce mi-a placut:detalii din abundenta,subiect,realizare,tractiune.
Ce nu mi-a placut:mi-as fi dorit una albastra.
Cumparata de la HGDan in decembrie la un pret foarte bun,noua-nouta.






Un alt model interesant,de la Roco este OBB 1161 018 ,versiunea portocalie.
Un model detaliat,interesant,cumva un fel de sora a lui E 63.
Ce mi-a placut:tematica,tractiune,inmatriculare.
Ce nu mi-a placut:as mai fi lucrat la tampografierea unor inscriptii(OBB),lumini slabute.
O comparatie cu varianta verde a fost prezentata si de colegul nostru-Doru.



 
Salutare,
Inca doua noi modele au ajuns in depou in ultima vreme:
Trix E 52 DB epoca III-un model robust,puternic(calitate dovedita pe diorama de la Club unde a tras o garnitura impresionanta) si bine realizat.
Originalul face parte din setul de 29 de bucati achizitionate de DB si care in prealabil a fost dezvoltat din EP5 pentru tractiunea electrica de trenuri de pasageri,la inceputul anilor 1920.




Un model pe care l-am asteptat indelung,desi l-am avut si in alte variante este E 03 de la Rivarossi.
Un model clasic,destul de bine realizat din punct de vedere optic.Are LED-uri warm white ,inclusiv in camera motorului,care o fac sa arate realistic in mers.
Personal,cred ca Rivarossi puteau fi mai atenti la realizarea osiilor si boghiurilor pentru ca din cauza acestora am probleme la rulajul pe macaze Tillig.
Va trebui sa apelez la colegii de la Club pentru a rezolva aceasta problema de mecanica-sint sigur ca e vorba doar de niste reglaje.
Locomotiva vine livrata cu o reproducere a unui bilet de calatorie pe care e inscris "200 km/h"eliberat cu ocazia Expozitiei Internationale de Transporturi de la Muenchen din 1965


 
ASA DA! Hai, ca incepi sa revii. In ultima vreme i-ai cam lasat pe altii sa-si faca de cap cu achizitiile. Ca zici ca a innebunit lumea, e ca o competitie.
Cat e Micrometakitu'?????? dincolo era mai ieftin! apoi sunt luat pe sus de doi gealati si dispar din cadru... :-D
 
Dom Pro'esor!
Nu generaliza chestia cu concursul,eu personal nu doersc sa particip la competitie de achizitii :lol:
Faza e ca am inca multe lucruri de prezentat dar n-am timp.
In curind va urma Krokodilul SBB Ce 6/8!
s
 
Asa cum spuneam,desi se afla de ceva vreme in depou,va prezint in citeva cuvinte locomotiva SBB Ce 6/8 din start-setul Roco 41280.
E un model bine detaliat,digital,cu biele de metal,spre disperarea lui Fleischmann Gabor :lol:
Luminile respecta indicatia de semnalizare elvetiana,cu 3 faruri albe frontale si unul lateral posterior,functie de directia de mers.Se comporta excelent pe toate razele,fiind articulata







In start set mai exista si 4 vagoane de marfa SBB pe care le voi prezenta in alta rubrica.
 
Salve! cam intuneric pe-acolo! vorbeste cu aia de la SECU sa aduca niscaiva reflectoare de interviu, ca frumusetea maro e cam inchisa la culoare si nu distingem detalii :evil:
Mai pune material rulant, stim ca-l tii ascuns... ;-)
 
@obiwan

E poza de noapte, nu vezi ca are farurile aprinse! :grin:

Mai bine ca imaginea e in penumbra, ca si asa ma face sa oftez cand o vad...


PDI