Pentru inceput,citeva frumoase modele de la Piko.
Piko BR 180 DB.Un model foarte frumos lucrat,ingrijit si care se comporta excelent daca faci abstractie de pluguri care tot timpul lovesc ceva(mai ales la macaze).Dar cred ca asta nu e un defect al modelului,mai degraba al sinelor.Este un model mai nou de la Piko,creat undeva incepind cu 1996 si reproduce un original fabricat la Skoda Plzen.Este prima comanda pe care am facut-o pe site-ul piko.de si atunci cind a venit am ramas mut de uimire.Le-am scris "doamnelor" de la Piko (in realitate niste tzopirlanci cu apucaturi DDR-iste,cu parul cret permanent scurt,ochelari si capot de satin care habar n-au ce e in sufletul unui modelist din est si el) si ca raspuns,in special datorita comenzilor de peste 2000 marci pe luna,(asta era in anul 2000)au considerat ca e cazul sa imi mai puna inca o data TVA-ul la factura.Moment in care am terminat cumparaturile direct de pe site-ul lor.Rally ma va ierta,nu-l cunosteam pe atunci :lol:
Dupa citiva ani,obsedat fiind de CD(caile ferate cehe) asa precum un distins coleg de hobby de cehoaice(nu dam nume ) l-am rugat pe Dan sa imi aduca modelul Piko BR 372 CD din Germania.Este practic aceeasi cu BR 180/230 de mai sus si au motoare Faulhaber si pantografe Sommerfeldt.Dupa indelungate cotrobaieli prin diverse magazine,insotite de un numar imresionant de ridicari din umeri si sprincene,iaca ma pomenesc intr-o zi cu frumusetea la mine acasa:
Si ,in incheierea primei reprize(va anunt ca sint multe!) o alta locomotiva foarte draga mie:
Piko BR 211 DR.Un model "ueberarbeitet" care difera considerabil de cele fabricate in anii 70-80.Este modelul electric care consider ca merge cel mai bine,avind un motor Faulhaber silentios si puternic precum si pantografe Sommerfeldt.Are un decodor produs de Hgdan si am cumparat-o tot de pe site-ul Piko.de la pretul de 269 marci daca nu ma insel.
Piko BR 180 DB.Un model foarte frumos lucrat,ingrijit si care se comporta excelent daca faci abstractie de pluguri care tot timpul lovesc ceva(mai ales la macaze).Dar cred ca asta nu e un defect al modelului,mai degraba al sinelor.Este un model mai nou de la Piko,creat undeva incepind cu 1996 si reproduce un original fabricat la Skoda Plzen.Este prima comanda pe care am facut-o pe site-ul piko.de si atunci cind a venit am ramas mut de uimire.Le-am scris "doamnelor" de la Piko (in realitate niste tzopirlanci cu apucaturi DDR-iste,cu parul cret permanent scurt,ochelari si capot de satin care habar n-au ce e in sufletul unui modelist din est si el) si ca raspuns,in special datorita comenzilor de peste 2000 marci pe luna,(asta era in anul 2000)au considerat ca e cazul sa imi mai puna inca o data TVA-ul la factura.Moment in care am terminat cumparaturile direct de pe site-ul lor.Rally ma va ierta,nu-l cunosteam pe atunci :lol:
Dupa citiva ani,obsedat fiind de CD(caile ferate cehe) asa precum un distins coleg de hobby de cehoaice(nu dam nume ) l-am rugat pe Dan sa imi aduca modelul Piko BR 372 CD din Germania.Este practic aceeasi cu BR 180/230 de mai sus si au motoare Faulhaber si pantografe Sommerfeldt.Dupa indelungate cotrobaieli prin diverse magazine,insotite de un numar imresionant de ridicari din umeri si sprincene,iaca ma pomenesc intr-o zi cu frumusetea la mine acasa:
Si ,in incheierea primei reprize(va anunt ca sint multe!) o alta locomotiva foarte draga mie:
Piko BR 211 DR.Un model "ueberarbeitet" care difera considerabil de cele fabricate in anii 70-80.Este modelul electric care consider ca merge cel mai bine,avind un motor Faulhaber silentios si puternic precum si pantografe Sommerfeldt.Are un decodor produs de Hgdan si am cumparat-o tot de pe site-ul Piko.de la pretul de 269 marci daca nu ma insel.