Diorama Muzeu

@stageexp nu stiu ce estimeaza paznicul si pe ce criterii, cu siguranta machete nu a facut :grin:

Eu am spus ca oricine ne poate vizita, dupa cum scrie si mai sus, dupa ora 18:00, orice ar spune paznicul, cine a venit si a zis "buna ziua, vreau sa ii vad pe baietii de la diorama" a fost lasat sa intre.
 
Salut,
ok, nu am mai stat la detalii cu omul, eram pentru doua zile in Bucuresti cu ocazia summitului si am vizitat cu aceasta ocazie si cateva muzee, printre care si militar, ce mi-a facut o impresie extraordinara. La muzeul cfr, mi-a spus omul ca e inchis ca e renovare, era oricum pe la pranz, si nu am mai insistat urmand a reveni cand se deschide, pe principiul civilizat de a asculta cand mi se ofera o informatie. Nu-i bai, revin cand e gata, adica vreau sa vad si macheta voastra si restul muzeului, asa ca astept redeschiderea locatiei.
 
Saptă’mâna viitoare se anunţă’, marţi sau joi, inspecţie mare CTC de la Cluj.
V㒠rog s㒠pregă’ti toate cele cuviincioase.
 
Florinn a spus:
...

Eu am spus ca oricine ne poate vizita, dupa cum scrie si mai sus, dupa ora 18:00, orice ar spune paznicul, cine a venit si a zis "buna ziua, vreau sa ii vad pe baietii de la diorama" a fost lasat sa intre.

pana pe la ce ora? saptamana viitoare v-as face o vizita...!
 
Sa vedem cum au mai evoluat lucrarile ca am ramas in urma cu prezentarea.

5 octombrie:

Incepe sa ia forma traseul de cale ferata ingusta, a mai aparut un pod, s-au schitat si vaile din zona de munte (vezi sarma alba).



 
A urmat o pauza si 3 zile de concediu la Cluj sa ii vedem pe Scorpions, si a meritat !

continuam.
10 octombrie:

- sosesc intariri de la BV si se lucreaza pe toate fronturile, teraformare, pietris, iarba, se incepe lucrul si la faller car sistem si la oras.

















 
11 octombrie:

S-a avansat mult cu teraformarea, s-a inchis primul triaj, s-a avansat cu terasarea la oras, s-a finalizat prima gara la linia ingusta, se incepe in paralel lucrul la catenara.










 
Aşa, cum am promis, într-un 13, joi, am fă’cut o inspecţie neanunţat㒠la Muzeul CFR.

De dimineaţă’, pe la 10 dup㒠ce mi-am terminat treaba prin Militari, hai s㒠încep inspecţia.

Cu aceast㒠ocazie am beneficiat de pasajul Basarab (început de ştim noi cine, terminat de ştim noi cine) pentru a ajunge la Gara de Nord în 10 minute din zona Ho Chi Min (nu ştiu cum se numeşte strada acum). Pasajul este foarte frumos construit, elegant, plin de linii curbe, dar puţin cam rece. Acum eu îi recunosc utilitatea datorit㒠faptului c㒠în 10 minute am ajuns la gară’, când în vremuri mai vechi fă’ceam pân㒠la o oră’.
Traversând pasajul, nu am putut s㒠nu remarc pe partea dreapt㒠gara de nor cu ale ei linii terminale, iar în fundal uriaşa clă’dire a MT. NO PHOTO :(

Ajungând la Gara de Nord, conform amintirilor mele de puştan, reţinusem c㒠Muzeul CFR se afl㒠lâng㒠ieşirea dinspre magazinul Sora spre stânga lipit de clă’direa gă’rii. WRONG

Am descoperit doar la 3-400 de m. o clă’dire. Noroc c㒠era singura clă’dire din zonă’, şi aceea era MUZEUL CFR.

De ce noroc? Am intrat în muzeu, şi acolo m-am întreţinut amical cu Mircea despre una, despre alta, şi din vorb㒠în vorb㒠am ajuns şi la muzeu.
Din pă’cate nu are firm㒠la stradă’, deoarece din cauz㒠de fonduri de la MT, Min. Cultelor, etc... care de ani de zile nu le primeşte, nu poate s㒠pun㒠nici un afiş afar㒠deoarece pic㒠cu tencuial㒠cu tot. Plus c㒠periodic se face sport prin clă’direa muzeului cu exponatele prin braţe (şi v㒠daţi seama cât cântă’reşte un boghiu), sportul practicat fiind fuga cu exponatul din cauz㒠c㒠mai puşc㒠câte o ţeav㒠veche de pe vremea lui pazvante chioru` (fă’r㒠nicio aluzie la vremurile actuale).
VIAÈťà DE BUGETAR, dar noroc c㒠optimismul nu moare nicio dat㒠şi mai exist㒠oameni dedicaţi, ca şi Mircea, care se lupt㒠s㒠ţin㒠şandramaua în spinare.

Dup㒠discuţiile amicale am purces la inspecţia propriu-zisă’.


Vreau în continuare s㒠evidenţiez puţin culisele şantierului.

Printre primele lucruri ce le-am remarcat în sala unde se afla şantierul (se poate numi şantier deoarece chiar este un şantier) dou㒠recipiente cu must (aşa se vroia) dar cred c㒠deja era vin, mai ales c㒠stă’teau s㒠explodeze.

Omul multilateral,Florin IS, dezvoltat care vorbeşte la telefon şi pune terasament...

într-un colţ un munte de stânci aşteapt㒠locul lor unde s㒠fie plasate:
Dimineaţ㒠dup㒠o noapte lungă’, unii zic c㒠la lucru, dar eu vă’zui un frigider

începe lumea s㒠se apuce de treabă’...

S-au fă’cut bancuri de lucru, unde bă’ieţii mai vopsesc, lipesc, fac retuşuri, reparaţii etc...




Conductori, cabluri, maţe sau cum le-o mai zice, peste tot.


în fundal, nu se observ㒠bine, parc㒠am nimerit la un magazin de modele

Poze de ansamblu




într-adevă’r pe acolo se lucrează’, termenul limit㒠impune un ritm de lucru alert. Sper s㒠poat㒠s㒠se finalizeze la termenul propus.

Spor la treabă’.
 
Azi am reuşit sa fac o a doua vizita de lucru la aceasta diorama bestiala.
Lucrurile avanseaz㒠repede asa ca trebuie vizitata mai des. :D

Poze de azi, 15 oct 2011.












Stâlpi CFR unicat.

 
Ieri la ora 23.25 a fost montat primul stalp de catenara CFR.



Locomotivele au facut coada:








Primul lot:



O poza aeriana de ieri:

 
Gam3 a spus:
Ieri la ora 23.25 a fost montat primul stalp de catenara CFR.


Si ne-am decis ca pe acest stalp sa punem o placuta similara cu cea din gara Predeal, care sa ateste faptul ca este primul stalp montat din sistemul de catenara, ea va purta si numele celui care a sudat peste 400 de console de stalpi (Mihai). :grin:
 
:aplauze: :aplauze: :aplauze: :aplauze:

din ce în ce mai frumos. bravo

Am şi eu cîteva întrebă’ri, dac㒠se poate spune:

- grosime ţeavă’
- grosime sîrmă’
- dimensiuni stîlpi ( o schiţ㒠)


- sîmbă’ta sau duminica primiţi vizitatori? :grin:

Mulţumesc şi spor la treabă’
 
Primim,
asa cum am spus si inainte, dupa ora 18:00.

Ne ajuta cineva pentru cateva ore cu un incarcator pentru Faller Car?
 
OFF TOPIC - SCURT
Florinn a spus:
Multumim pentru vizite
(interesantule ai dat degeaba banii pe telefonul ala, la vorbit nu e bun, la poze nu e bun, roz ii, la ce il folosesti totusi? :grin:)

Stimaţi colegi!

Telefonul meu e roz, din cauz㒠c㒠şi aparatul foto este roz, din cauz㒠c㒠al doilea telefon este tot roz.

Exemplificare



Cauza c㒠toate sunt roz este foarte simpl㒠şi logic㒠(dup㒠a mea pă’rere)
Fiind un ”cocalar” :)) convins, când m㒠duc la o crâşmă’, la o întrunire, pun pe mas㒠tot ce am în buzunar.
în caz de nevoie al meu îl gă’sesc repede în multitudinea de device-uri aruncate pe masă’.
Pe urmă’, dac㒠device-ul respectiv s-a să’turat de mine, şi vrea s㒠plece, observ mai uşor tentativa lui de a pleca, şi pot să’-i corectez mai uşor pornirea.

Referitor la camera foto de pe telefon, susţin în continuare c㒠un aparat foto bun nu poate fi un telefon şi reciproc.
Cu vorbitul e alt㒠treabă’. Mulţumim din inim㒠companiei de telefonie mobilă’, care ne asigur㒠cu atâta generozitate semnal optim oriunde am fi.

ON TOPIC - si mai scurt

Să’ptă’mâna viitoare promit c㒠o s㒠vin cu o staţie foto de n-a vă’zut Paris`u.
Atunci voi face o inspecţie mai îndelungată’.


SPOR LA TREABĂ

E.