Tin sa te contrazic un pic, poti sa ai foarte frumos viteze diferite cu un singur potentiometru, cu o singura conditie: sa fie digital. Ce-i drept, asta inseamna sa se complice destul de mult treaba, tinuti registri pentru fiecare locomotiva in parte samd (desi daca piko poate, de ce n-ar putea si roco).
Si ar fi si un pic cam aiurea sa rotesti potentiometrul ala sa-l dai peste cap (adica sub zero sau peste maxim). Nu ca ar sari locomotivele in aer, ca se poate limita digitacursa potentiometrului, dar feeling-ul ar fi foarte nashpa, vorba aia sa rotesti aiurea sa nu ai capat de cursa. Iarasi se poate implementa capat digital de cursa si pentru multumirea feeling-ului trenulistului, dar deja s-a triplat pretul la rocomaus cu ce am aberat eu pana acuma.
De fapt intrebare: cum se modifica viteza in dcc ? Statia ii zice locomotivei ia viteza x sau ii zice doar mareste/micsoreaza viteza cu x trepte ?
Pana la urma, cum au americanii kiss (keep it simple stupid): vrei mai multe loco, iei mai multi rocomausi. Altfel oricum te incurci in telecomenzi daca ai prea multe locomotive de manuit.