@Big_boy
Corect,dar cu mici observatii:
1.Chiar daca ai manevrat si asigurat pe teren macazul cu manivela si carlig,in instructia de manipulare ai specificat ca daca apesi butonul de pe luminoschema in pozitia care este pe teren,si capeti control,poti efectua parcurse cu semnale pe liber,pentru pozitia aceea a macazului Situatia este gandita cand se arde motorul si o "faci" tu pe motorul afara.
2.Daca este sa faci circulatie cu semnale pe oprire,expedierea trenului(cand nu ai specificat altfel de catre org.SCB),daca macazul afecteaza toate semnalele de circulatie in acel sens,se face cu 20km/h pana la primul semnal BLA,si nu numai peste macaze. Asta pentru ca circulatia se considera ca se face ca la defectare a semnalului luminos de iesire cand nu poti pune pe liber de la nici o linie. In schimb daca ai cel putin o linie de la care poti pune pe liber catre firul afectat,faci cum ai zis,cu 20km/h peste macaze.
3. pozitia de + este pozitia normala a macazului(este explicat in RET si 005 care este aceasta),si in 4 statii CED in care am lucrat,aveam cate 2,3 macaze care pozitia normala era in abatere.
PS: in afara conditiilor de circulatie,nu i-am scris niciodata in OC mecanicului,cauzele deranjamentului(nici nu cred ca il intereseaza )
Corect,dar cu mici observatii:
1.Chiar daca ai manevrat si asigurat pe teren macazul cu manivela si carlig,in instructia de manipulare ai specificat ca daca apesi butonul de pe luminoschema in pozitia care este pe teren,si capeti control,poti efectua parcurse cu semnale pe liber,pentru pozitia aceea a macazului Situatia este gandita cand se arde motorul si o "faci" tu pe motorul afara.
2.Daca este sa faci circulatie cu semnale pe oprire,expedierea trenului(cand nu ai specificat altfel de catre org.SCB),daca macazul afecteaza toate semnalele de circulatie in acel sens,se face cu 20km/h pana la primul semnal BLA,si nu numai peste macaze. Asta pentru ca circulatia se considera ca se face ca la defectare a semnalului luminos de iesire cand nu poti pune pe liber de la nici o linie. In schimb daca ai cel putin o linie de la care poti pune pe liber catre firul afectat,faci cum ai zis,cu 20km/h peste macaze.
3. pozitia de + este pozitia normala a macazului(este explicat in RET si 005 care este aceasta),si in 4 statii CED in care am lucrat,aveam cate 2,3 macaze care pozitia normala era in abatere.
PS: in afara conditiilor de circulatie,nu i-am scris niciodata in OC mecanicului,cauzele deranjamentului(nici nu cred ca il intereseaza )