DA060 de la vis la realitate

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
suruburile nu sunt de prindere ale boghiurilor :-x
am desfacut eu
si e de prindere a carcasei
am desfacut sa pun decodor
 
Salutare tuturor,

Azi dimineata am primit prin Fan curier mult asteptata locomotiva DA060. Dupa o analiza destul de atenta am constatat ca modelul nu este unul atit de nereusit pe cit a fost prezentat pe site. Cred ca pina cind nu o tii in mina si o vezi rulind nu iti poti face o parere. Desi nu are dungile negre si goarna este un model frumos, suficient de bine detaliat si....mie imi place. Consider ca dintr-un minim respect fata de cei care au sustinut financiar prin plata integrala in avans a modelului fara sa stie ce o sa urmeze, opiniile de genul "nu cumparati acest model pentru ca nu merita banii " nu sunt normale. Astfel de opinii reprezinta un atac la obiectivitatea alegerilor pe care alti colectionari le-ar putea face si consider ca trebuie lasati sa decida singuri daca merita sau nu sa investeasca banii intr-un model mai mult sau mai putin reusit.

Cu respect,
Bogdan Banciu
 
Ceilalti distribuitori asteapta seria corect executata.Se pare ca pretul va fi mai mic, nu dau nume ca nu fac publicitate, fiecare se poate interesa la importatorii inscrisi pe site-ul Tillig.

Asa este. Se pare ca o sa am sansa s-o am ceva mai ieftina si corecta. Works for me. Si pentru ca parca, parca, am simtit un sah la mine, o precizare: cu modelul iesit in serie 0 am ceva, nu cu distribuitorul. Cu acesta nu mai am nimic de mult. Sper ca am fost clar, si ca am inchis orice cai spre alte speculatii.
In concluzie, iarna s-ar putea sa nu mai fie atat de rece ca la inceputul ei... :lol:
 
ideea e ca am intrat pe mai multe site-uri si o gasesti cam la acelasi pret 300 dolari sau vreo 230 de euro
au exclusivitate se pare pe seria 0

Pe unde m-am uitat am vazut ca si PTK-urile, KEG-urile sunt la acelasi pret cu cea a CFR-ului ;) . Oricum pretul e mare ( ca sa nu zic foarte mare , deja se ajunge la sectorul aburoase fleischmann).
 
@elef la bv la expozitie am vazut un keg cu 600 ron in cutie
mai are srazvi unu de vanzare tot cu 600 ron

@ toti cei ce cred ca cele homemade nu-s reushite va asigur eu ca arata beton daca doar le vopsesti ..evident trebuie talent si pasiune

eu am vrut sa cumpar una pt a o corecta si sa o prezint pe forum 8) ulterior
dar la pretu asta am luat o aburoasa cu decodor si urmeaza sunet si fum la ea dar tot nu cred ca depaseste 230 euro :(
 
sa nu fiu greshit intzeles
toata stima pt cei ce au avut curaj si au dat avans si mai ales au achitat integral locomotiva fara sa o vada
(acestia sunt adevaratii sustinatori ai modelelor cfr)

bravo celor ce au realizato trenulete.ro dar de aceea este forum sa discutam

de ex eu am luat de la trenuletze Y- curile in 3 variante si ruleaza perfect
pecand cele dou vagoane roshii dormitor si cl 2 cusheta marcate pe acoperis cu scrisuri ruleaza dezastros si nu e vorba de raza deoarce vagonul roco dormitor ruleaza ca un fulg ...pluteste pe diorama

am mai luat dela minitehnik vagonul abtzibildat cu hartie ordinara pe care scrie cfr marfa la un pret de cupar 6 vagoane roco ...am cumparat acest vagon tot in ideea ca nu conteaza cfr sa fie .. si vreau sa spun ca arata cum arata cu hartia aia lipita dar ruleaza la fel ..dezastru

mai comenteaza multi de strutzocamilele mele ldh foste br 290 ..ruleaza mai bine decat bobiccurile 1043 care-s tot roco si vreau sa spun ca e o diferenta de pret 4buc ldh = 1buc bobo 800 ron dar si unele si altele ruleaza ca un fulg comparativ cu DA-ul meu care e destul de ...varza la rulat asa ca am mari retineri legate de noul da ca ar rula mai genial

evident ca-mi doresc si eu unul dar cand mai scade pretu
am programat deja decodoru si e trecut pe displayul mausului ...mai stam sa-i scada pretu :p
 
Salutare:
@mixu: ai dreptate,de aia e forum,sa discutam.

Dar uite ca sint unii care sint foarte curiosi ce e cu DA-ul asta ,cum arata,ce detalii are sau n-are,cum merge etc.
Printre ei ma aflu si eu si in loc de discutii la obiect,poze sau filme,nu vad decit smiorcaieli despre cit e de scumpa.Sigur ca-i scumpa,dar chiar nu o poate nimeni filma,nu se poate face niciun fel de recenzie la model?

In ceea ce priveste vagoanele de la minitechnik,eu nu as fi chiar de aceeasi parere.Mai penibile mi se par vagoanele cuseta de la Tillig la care nici nu au avut bunul simt sa faca un interior mai aproape de realitate.Si nu sint ieftine.
Acuma,eu cred ca nu poti compara valoarea unui vagon cfr cu 6 vagoane Roco.
Pai,daca e asa ,iti dai seama ca de banii aia cite vagoane Lima,Mehano sau chiar de Lugoj iti luai?
s
:D
 
ieri am desfasurat pe covor niste sine
am testat DA-ul sa vad cum merge
si un bobica
2 teste
primul cu un obstacol in fata [deget] :D
al 2-lea am urmarit comportarea in curbe

nu am avut niciodata un al DA pe mana,ma refer la KEG/PTK
am auzit tot felul despre ele
se pare ca la DA-ul nostru nu s-a schimbat nimic
mare diferenta intre un bobica si DA
bobica merge super bine
in timp ce DA-ul merge putin leganat in curbe ,mai ales la oprirea in curbe se leagana usor
atentie e o opinie de la un fan cfr,un fan DA,unul care a dat banii inainte
asta nu inseamna ca sunt nemultumit
 
mixu, referitor la cum merge BR290 Roco, subscriu; la banii aia (cel mai ieftin am gasit-o cu 170 roni - noua) este o locomotiva care are un mers extrem de lin, este foarte silentioasa si bine facuta. Singurul lucru pe care il reprosez celor de la Roco (desi la banii aia nu pot avea pretentii) este faptul ca, fata de modelul facut de Trix, nu are luminile din suportii de la balustrade, in rest, nota 10. Iar ceea ce ai facut tu (ma refer la modificari), dar, arata ca o struto-camila, insa in lipsa de alt model, e ok; conteaza si intentia.

By the way, poate faci si tu un topic legat de modificarile aduse locomotivei, procedeul de vopsire, materiale folosite, etc (daca vrei) - sper ca nu te superi ca te rog asta.

Legat de DA, nu stiu, nu am avut nici un DA CFR in mana, nu am vazut cum ruleaza; mi se pare cam scump; sper sa il iau de la lokshop la un pret bun, deoarece mi-as dori aceasta masina.
 
@ Sandy eu chiar am luat la o ocazie 8 vag cu prelata (vagoane scurte / noi in cutie cu accesorii)
repet 8 vag la 80 e a fost o ocazie si in aceeasi zi am primit si vagonul dela minitehnik 180 ron aprox 50 euro pentru cum arata si cum ruleaza scump foarte scump

da chiar asa nu are nimeni poze facute cu noul DA ca si pe mine ma roade curiozitatea de mor
 
Orice ar spune uni alti este prima locomotiva in culori CFR , buna , rea , proasta , scumpa , ieftina cu lipsuri fara lipsuri , sau cum vreti so mai caracterizati ea este si va ramane prima locomotiva romaneasca facuta de o firma in serie .
Asta nu mai poate schimba nimeni .

Poze cu DA-060-0801-5 CFR sunt doua pagini mai sus nu sunt prea clare dar sunt destul de edificatorii .

Rivarossi nu mai e ce a fost vagonul e cum e si cu pretul care il are , numai experienta te poate ajuta cand cumperi fara sa vezi si sa probezi .
 
mai fac eu un rand de poze dar poate ma invata si pe mine cineva cum sa le fac sa iasa mai bine
daca ma apropii prea mult
ies in ceata
cum rezolv?
e un canon de 7.2mp a550 cred
 
stai la distantza mai mare de locomotiva si apropie din zoom
ca intra in macro si probabil lentila sau aparatu nu stie

este o distanta care o suporta obiectivu mergi pana aproape de aceea distantza si mai departe te apropii cu zoom

asteptam 8)
 
@sandy

Cateva observatii la obiect zic eu, am facut in pagina 3.

As mai adauga cateva:
- DA-ul este aproape la fel de silentioasa ca BR290 Roco;
- boghiul este metalic, greu, si din cauza asta se aud zgomote la trecerea peste imbinarile dintre linii;
- ruleaza ireprosabil, poate cel mai bine dintre locomotivele mele;
- balansul lateral, singurul lucru usor deranjant, este rezultanta a 3 factori:

1 jocul mare al osiilor in lagarele boghiului, rotile sunt apasate de lamelele de curent care au si rol de suspensii - nu se poate face nimic,
2 existenta unei singure roti cu cauciuc de tractiune, care adauga o instabilitate la trecerea peste denivelari accentuand miscarea laterala - se poate inlocui osia asimetrica fie cu una fara cauciucuri fie cu una cu ambele roti invelite,
3 carcasa se sprijina pe boghiu pe o distanta transversala mica - desi exista 2 brate pe boghiu care tin lamelele de curent si care daca ar fi mai inalte cu cca.2 mm ar atinge carcasa si ar contribui mult la stabilitate; acum caut o solutie pt inaltarea lor. Aceste brate exista de obicei la vagoanele lungi (calatori) numai in dreptul UNUI SINGUR boghiu.
 
@Dac, balansul este rezultatul unei greseli de proiectare care s-a transmis mai departe, incepand de la primul DA facut de gecown.

Nu au nici o scuza pentru acest tremurat, daca altii pot face locomotive care nu tremura, ar trebui sa poata face si ei, parerea mea.