- 4 Mai 2008
- 1.369
- 1
- YAHOO
- ro_dr2007
- LOCATION
- Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Poate 10-90. Oricum, un vagon foarte inconfortabil... nu îl recomand nici celor mai sado-masochişti dintre voi. De când circulă aşa ceva până la Viena?!Gam3 a spus:409 61 53 19-90 014-2 RO-CFR CALATORI A10
Problema scaunelor s-a rezolvat de la seria 10-90.1, care a primit fotolii reglabile electric ca şi 10-91 şi 10-70.1.
Dintre vagoanele salon produse de Astra Arad, apte de trafic internaţional (apte de-adevăratelea, nu ca 21-86) sunt doar 10-70, 10-90, 10-90.1 şi 10-91. Desigur, s-ar putea găsi destule 10-91 pentru internaţionale, dar oficialii din MT nu merg la vagonul de dormit. Aşteptăm să pună Y-uri şi 71-80-uri pe Dacia, să fie tacâmul complet :twisted:
Cine ar impune o asemenea regulă tâmpită? în plus, vagoane salon multi-tensiune nu există la CFR (decât dacă or fi lăsat vechile convertizoare pe 20-76 şi 20-83, deşi e puţin probabil, având în vedere câte surse de la ICPE-SAERP a tot cumpărat Griviţa), oricât s-ar chinui unii să picteze 61 peste 53 la 21-76, 21-86, 89-86, 21-87.Horia Rădulescu a spus:din informatiile de care dispun, in "Dacia" partea romana ar trebui sa asigure un procentaj de 50% de locuri la clasa a II-a in vagoane salon