Colectie personala Santa Fe

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
LDH a spus:
Rudi,

Pe cand o locomotiva Ldh 125 in colectia ta?

Dorel ,prea multe gauri mai am de astupat in colectia mea americana.... :D
dar totusi trebuie sa recunosc ca arata bine aceste locomotive de manevra (doar sunt de manevra ? :roll: )
 
SantaFeFan a spus:
LDH a spus:
Rudi,

Pe cand o locomotiva Ldh 125 in colectia ta?

Dorel ,prea multe gauri mai am de astupat in colectia mea americana.... :D
dar totusi trebuie sa recunosc ca arata bine aceste locomotive de manevra (doar sunt de manevra ? :roll: )

Da, si unde mai pui ca a fost facuta la "23 August" (1974) pentru USA, cumparata de depoul din Washington :D , fara tampoane, cupla automata ...
 
Beton. Pacat ca producatorii americani NU scot modele europene. Le-ar arata (unor) producatori europeni ce e aia calitate.
Sunt curios ce s-o fi ales de LDH-ul (-urile) "americane".
 
Aha ,este interesant Dorel......atunci situatia este cu totul alta :D
O sa vedem ce ne aduce viitorul .....
Pana acum am 3-4 locomotive de manevra.......unde mananca atatea poate mai merge una.... :D
 
A fost o singura locomotiva.

Dupa spusele autorilor monografiei trebuiau sa fie 26 de bucati in sistem leasing.
Din pacate partea romana nu a acceptat leasingul si asa a ramas in USA o singura locomotiva.
Probele au fost facute de societatea Santa Fe, printre altetele cu remorcarea unui tonaj de 3000 to.

Locomtiva este LDH 125-07 cu numarul de fabricatie 21.967 produsa, cum spuneam, in 1974 de Uzinele 23 August-Bucuresti.
 
Salut,
iata si ultimele noutati in colectia mea :

Este vorba de GP 60 Santa Fe (model Athearn) si DD40AX (model Bachmann)....acasta loco era cea mai mare locomotiva diesel din lume (pe un sasiu ) .De aceea am pus o poza de comparatie cu BR215....

Scuze ,acum vad ca pozele sunt cam "albastrui".... :roll:
 
M-am grabit cu pozele... :D .....cred ca s-au jucat copii cu aparatul foto :twisted:
Am sa le schimb cu prima ocazie.....
 
th_Bild075-1.jpg


Mare rau :confused:

Ce raza-i trebuie ca sa se incadreze frumos in curba?

Fata de Big Boy cam pe unde se situeaza ca lungime?
 
alege tipul de iluminare...lumina naturala(zi),bec incadescent(tungsten),fluorescent,innnorat etc...

chiar ma intrebam de ce nu am vazut locomotiva asta la tine pana acum...dupa ce o vazusem la un tip pe aici,de vanzare...lunga rau,tare lunga :p
 
Salut,
Ca lungime are cca 35cm peste cuple (cca 10cm mai putin ca BigBoy).Dar cu cele 8 osii trebuie cel putin 22 inch raza ,mai bine mai mult.....
 
Da ,am sa vad ce este dereglat la aparatul foto si am sa fac alte poze ( si pe mine ma enerveaza ,dar acum nu mai cobor in beci.... :D ).
 
Ce lunga o ai!!! :evil: :evil: :evil:
Are un rezervor cat o piscina. Daca trece in realitate dieseloiul pe tronsonul din jud Cluj unde s-a produs recent deraierea, cred ca si traversele le rupe in doua...
ceva date tehnice in plus ale modelului real?