Colectia personala de machete la scara 1/43

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
274) MERCEDES BENZ CLK - Klasse 230 Kompressor - Sport
- an 1996
- producator



Macheta a trecut prin Service, avand o oglinda rupta.

Desi are deja peste 10 ani vechime si in ciuda faptului ca este construita pe o matritza mai veche, detaliile sunt foarte bine redate.

Interior - in doua culori gri/negru. Bordul dispune de ceasuri de bord pe fond alb, diverse accesorii reproduse fidel, oglinda retrovizoare cu "sticla".

Exterior - vopsea aplicata fara repros, decaluri aplicate ingrijit, trapa vopsita.

- fatza - faruri din plastic cu nervuri intocmai ca la modelul real 1/1, semnalizatoare integrate in faruri, lampi ceatza vopsite, masca motor cromata, emblema "Mercedes" foarte fina, stergator parbriz aplicat, placutza de identificare a modelului.

- laterale - oglinzi retrovizoare cu "sticla", manerele usilor turnate, semnalizatoare vopsite cu argintiu, inscrisul "sport" aplicat corect, jante foarte bine redate.

- spate - stopuri executate frumos, decaluri aplicate ingrijit, placutza de identificare a modelului, toba de esapament vopsita cu argintiu.

Enjoy.





















 
275) CITROEN U23
- an 1958
- producator



Camionasul asta-mi place la nebunie. Are asa o "fatza vesela", care m-a atras din prima si l-am achizitzionat.

Interior - simplu, vopsit in negru, fara multe accesorii. Bordul nu este dotat cu cine stie ce accesorii.

Exterior - cabina vopsita in doua culori grem/cafeniu si prelata cafenie.

- fatza - stergatoare de parbriz aplicate, masca motor fotodecupata, faruri din plastic clar, bara protectie cu numar de inmatriculare. Aerisirile sunt vopsite.

- laterale - oglinzi retrovizoare montate pe aripile fatza, vopsite cu argintiu si fara "sticla", manerele de deschidere a usilor sunt vopsite cu argintiu, jante negre. Prelata este inscriptionata prin serigrafie, iar curele de prindere sunt vopsite cu negru. Busonul de la rezervorul de benzina este vopsit cu negru.

- spate - stopuri vopsite, numar inmatriculare, semnalizatoare vopsite.

O macheta fara multe detalii dar frumos realizata.

















 
276) RENAULT Clio III (CAR OF THE YEAR 2006)
- an 2005
- producator



Interior - vopsit cu gri, bord negru cu instrumentar lizibil, diverse accesorii lucrate frumos.

Exterior, vopsea aplicata ingrijit, antena montata pe plafon.

- fatza - faruri din plastic transparent, lampi ceatza argintii (aplicate), stergatoare parbriz turnate si vopsite cu negru, placutza cu numele modelului prezentat.

- laterale - oglinzi retrovizoare cu "sticla", manerele portierelor vopsite cu argintiu,
bandouri negre cu lampi semnalizare vopsite cu argintiu, jante cu spitze.

- spate - stopuri din plastic clar vopsite pe interior, stergator parbriz turnat si vopsit cu negru, logo "Renault" bine redat, placutza cu numele modelului prezentat, toba esapament vopsita cu argintiu.

O macheta destul de reusita, cu detalii suficiente.

















 
277) RENAULT Dauphine
- an 1956
- producator



Una din cele mai frumoase machete, desi nu abunda in cine stie ce detalii.

Interior - simplu, in doua culori negru/bej, bord fara accesorii lizibile, oglinda retrovizoare cromata.

Exterior - vopsea galbena, aplicata fara cusur, decaluri aplicate corespunzator.

- fatza - rama parbrizului argintie, stergatoare cromate aplicate, faruri din plastic transparent, semnalizatoare din plastic (aplicate), logo "Renault", bara protectie cromata, numar inmatriculare.

- laterale - ramele geamurilor vopsite cu argintiu, manere usi cromate si aplicate, jante vopsite cu alb, capace cromate, aerisire cromata.

- spate - rama lunetei argintie, aerisiri vopsite cu rgintiu, maner de deschidere capota motor (cromat), stopuri din plastic (aplicate), numar inmatriculare, bara protectie cromata, toba de esapament vopsita cu argintiu.

Frumoasa macheta, frumoasa culoare, frumoase detalii (atatea cate sunt).

Enjoy.

















 
278 ) RENAULT Fluence Concept
- an 2004
- producator



Mi-am dorit mult aceasta macheta si in sfarsit, am achizitionat-o.

Interior - futurist, vopsit in doua culori frumoase, visiniu/gri. Bordul este simplu si este dotat cu un joystick. In realitate, datorita acestui joystick, conducatorul auto poate avea acces la diferite functii ale vehiculului si le poate vizualiza pe un ecran LCD retractabil.
Scaunele Recaro sunt in forma de scoica, iar bancheta spate, are un design modern.
Oglinda retrovizoare este si ea vopsita cu visiniu, la fel ca si volanul.







Exterior - vopsea gri pearl, aplicata ireprosabil, plafon in forma de "V", panoramic vitrat, decaluri aplicate decent.

- fatza - faruri din plastic transparent ce includ si semnalizatoarele aerisiri decupate in caroserie, logo "Renault" cromat.

- laterale - oglinzi retrovizoare fara "sticla" dar vopsite cu argintiu, semnalizatoarele de pe aripile fatza sunt vopsite cu portocaliu, manere pentru deschiderea usilor vopsite in culoarea caroseriei, jante cu spitze (in realitate de 22 "), etrieri, anvelope cu talie joasa, mai inguste pe fatza si mail late pe spate.



- spate - luneta ce se intinde pana aproape de stopuri, cu un design frumos, ce lasa sa se intrevada interiorul, stopuri din plastic clar, de culoare rosie si semnalizatoare portocalii, logoul si inscrisul "Renault", frumos aplicate, aerisiri decupate in caroserie, tzevi de esapament dreptunghiulare.

Macheta este foarte bine executata, cu detalii frumos redate. Merita sa o aveti in colectie!!!





















 
279) RENAULT Espace I
- an 1984
- producator



O macheta reusita, cu detalii decente si frumos redate.

Interior - simplu, vopsit in gri, bord cu instrumente lizibile, oglinda retrovizoare cu "sticla", volan si schimbator de viteze de culoare neagra.





Exterior - vopsit in gri mat/verde mat, decaluri aplicate cu atentie.

- fatza - stergatoare parbriz aplicate, faruri din plastic clar, semnalizatoare din plastic clar si vopsite pe interior, logo aplicat, denumire model in locul placutzei de inmatriculare.

- laterale - acoperis vopsit cu gri mat, la fel ca si partea de jos a machetei, ogrlinzi retrovizoare cu "sticla", manerele usilor vopsite, jante perforate si vopsite cu argintiu (identice cu cele ale modelului R25).

- spate - stergator parbriz aplicat, stopuri din plastic clar vopsite pe interior, denumire model in locul placutzei de inmatriculare

















 
280) RENAULT Estafette 800
- an 1959
- producator



Interior - simplu, vopsit cu negru, bord simplu, spatziu marfa bine delimitat.

Exterior - vopsea bleu/gri

- fatza - stergatoare parbriz aplicate, faruri plastic transparente, semnalizatoare vopsite cu argintiu, masca motor argintie, bara protectie argintie, numar inmatriculare, logo "renault" aplicat.

- laterale - oglinzi retrovizoare argintii, manere deschidere usi vopsite cu argintiu (ciudata pozitionarea manerului aflat sub oglina retrovizoare de pe partea soferului), scari de urcare, jante perforate si vopsite cu argintiu, buson pentru rezervorul de benzina vizibil doar daca te uitzi cu atentzie.

- spate - stopuri vopsite, placutza numar inmatriculare, coltzare de protectie vopsite cu argintiu.

Macheta este destul de simpla, avand detalii putzine, dar frumusica in felul ei prin faptul ca este redata corect, semanand cu modelul real.



















 
Este superba macheta Golf. Din poze poate nu se intelege mare lucru, dar daca vezi macheta... ramai uimit de cate detalii are. ;-)
Si RENAULT Fluence arata foarte bine si tot la fel de detaliata este macheta.
 
281) LAMBORGHINI Gallardo LP560-4 Editie Top Gear
- an 2008
- producator



Macheta face parte din Colectia Top Gear, cu postament de prezentare foarte original.









Am numai cuvinte de lauda referitor la excutia acestei machete.

Interior - dominant gri inchis spre negru cu accesorii arginti, bord lizibil, volan sport pe care se afla logo-ul Lamborghini, acesorii foarte fidel redate, oglinda retrovizoare cu "sticla, plafon imbracat in "piele", scaune fatza ce par a fi imbracate si ele in "piele".

Exterior - vopsea "green ithaca" aplicata ireprosabil, decaluri aplicate foarte corect.

- fatza - stergatoare parbriz aplicate, blocurile optice sunt frumos redate, pe fond negru care intra bine in contrast cu vernilul caroseriei, logo-ul "Lamborghini" corect pozitzionat, aerisiri ce par a fi din sita, dar sunt doar vopsite cu negru.

- laterale - ramele geamurilor frumos conturate cu negru, oglinzi retrovizoare cu "sticla", manerele de deschidere la nivel cu portiera, prize laterale vopsite cu negru, semnalizatoarele din plastic transparent sunt aplicate, in partea de jos a caroseriei se afla inscrisul LP560, jante argintii cu spitze, etrieri argintii.

- spate - capacul motorului este transparent, lasand sa se vada motorul frumos redat, stopuri din plastic transparent, eleron in culoarea caroseriei, scrisul "Lamborghini" bine aplicat, tzevi esapament cromate si gaurite in interior, lampa stop vopsita cu rosu, logo "Top Gear" aplicat ingrijit.

Pe burta machetei, detaliile motorului sunt bine scoase in evidenta. Cauciucurile pe fatza sunt mai subtiri decat cele din spate.



Cam atat despre macheta. Cei care nu o au in colectie aceasta macheta, ar fi bine sa o treaca pe lista de achizitzii, deoarece este corect si frumos executata.

















 
282) FERRARI Testarossa Cabrio
- an 1987
- producator



A 4-a macheta de la HERPA din colectia personala, executata cand cele doua Germanii inca nu erau unite.

Interior - vopsit in negru, bord lizibil, volan cu spitze ce are in mijloc logo-ul "Ferrari, oglinda retrovizoare cu "sticla, parasolare redate fidel (cel din dreapta are si oglinda), schimbator de viteze vopsit cu argintiu, frana de mana redata destul de bine, praguri inscriptzionate "Ferrari". Acoperisul pliabil pare a fi natural, avand striatzii foarte bine redate.

Exterior - macheta arata neasteptat de bine, cu inchideri perfecte, capotele si usile se aliniaza perfect cu linia caroseriei, neexistand lufturi. Decalaurile sunt excelent executate si este laudabil faptul ca toate detaliile sunt executate fara repros, pentru o macheta mica, asa cum sunt cele la scara 1/43.

- fatza - stergatoare parbriz aplicate, aerisiri negre, logo "Ferrari" bine aplicat, faruri ce includ proiectoarele si semnalizatoarele nu au nituri vizibile (laudabil avand in vedere vechimea machetei). Capacul portbagajului se aliniaza perfect cu "botul" machetei. Daca cineva nu priveste cu atentzie macheta, nu-si da seama ca exista elemente mobile (capota, usi).

- laterale - usile dispun de geamuri coborate, semnalizatoarele de pe aripile fatza sunt vopsite (era prea de tot sa fie aplicate), prizele laterale sunt perforate, grilele de pe portiere si capota motorului sunt adevarate.

Jantele sunt vopsite cu argintiu si surprinzator, dispun de discuri de frana si chiar etrieri. Cauciucurile au striatzii, iar cele de pe spate sunt mai late decat cele din fatza.



- spate - capota motorului dipune de grile prin care se poate vedea motorul, inscrisurile "Ferrari" si "Testarossa" sunt vizibile si excelent aplicate, lampile de stop si semnalizare se afla in spatele unei grile corect redata, calutzul nu este vopsit cu argintiu, dar se vede perfect, tzevile de esapament sunt vopsite cu argintiu si nu sunt gaurite. Intre ele, pe burta machetei, exista un gratar redat fidel, exact la la masina reala.





Motorul este executat frumos si destul de detaliat.



Ca o idee generala, macheta arata foarte bine, avand in vedere ca este construita la inceputul anilor '90, avand multe detalii executate ireprosabil.