282) FERRARI Testarossa Cabrio
- an
1987
- producator
A 4-a macheta de la
HERPA din colectia personala, executata cand cele doua Germanii inca nu erau unite.
Interior - vopsit in negru, bord lizibil, volan cu spitze ce are in mijloc logo-ul "Ferrari, oglinda retrovizoare cu "sticla, parasolare redate fidel (cel din dreapta are si oglinda), schimbator de viteze vopsit cu argintiu, frana de mana redata destul de bine, praguri inscriptzionate "Ferrari". Acoperisul pliabil pare a fi natural, avand striatzii foarte bine redate.
Exterior - macheta arata neasteptat de bine, cu inchideri perfecte, capotele si usile se aliniaza perfect cu linia caroseriei, neexistand lufturi. Decalaurile sunt excelent executate si este laudabil faptul ca toate detaliile sunt executate fara repros, pentru o macheta mica, asa cum sunt cele la scara 1/43.
-
fatza - stergatoare parbriz aplicate, aerisiri negre, logo "Ferrari" bine aplicat, faruri ce includ proiectoarele si semnalizatoarele nu au nituri vizibile (laudabil avand in vedere vechimea machetei). Capacul portbagajului se aliniaza perfect cu "botul" machetei. Daca cineva nu priveste cu atentzie macheta, nu-si da seama ca exista elemente mobile (capota, usi).
-
laterale - usile dispun de geamuri coborate, semnalizatoarele de pe aripile fatza sunt vopsite (era prea de tot sa fie aplicate), prizele laterale sunt perforate, grilele de pe portiere si capota motorului sunt
adevarate.
Jantele sunt vopsite cu argintiu si surprinzator, dispun de discuri de frana si chiar etrieri. Cauciucurile au striatzii, iar cele de pe spate sunt mai late decat cele din fatza.
-
spate - capota motorului dipune de grile prin care se poate vedea motorul, inscrisurile "Ferrari" si "Testarossa" sunt vizibile si excelent aplicate, lampile de stop si semnalizare se afla in spatele unei grile corect redata, calutzul nu este vopsit cu argintiu, dar se vede perfect, tzevile de esapament sunt vopsite cu argintiu si nu sunt gaurite. Intre ele, pe burta machetei, exista un gratar redat fidel, exact la la masina reala.
Motorul este executat frumos si destul de detaliat.
Ca o idee generala, macheta arata foarte bine, avand in vedere ca este construita la inceputul anilor '90, avand multe detalii executate ireprosabil.
![](http://i891.photobucket.com/albums/ac113/OLECO/th_FT09.jpg)