La inceputul anilor `90 cam toate erau defecte si remizate.
Au fost utilizate la remorcarea trenurilor de calatori si marfa.
8 locomotive au intrat in parcul depoului Iasi. Inca din primul an au aparut defectiuni mari ca la locomotivele DD care au condus la neutilizarea lor in cadrul termenului de garantie cate 1-6 luni a fiecarei locomotive. Intre anii 1986-1990 nici-o locomotiva DC din din parcul depoului Iasi nu a facut serviciu consemnandu-se in evidentele parcului stationarea in termen de garantie. In anul 1981 (la 2 ani de la fabricatie) doar locomotivele DC 003 si 013 au facut serviciu tot anul iar in anul 1985 doar locomotiva DC 006 a facut serviciu 6 luni. In anii 1990 locomotivele au fost expediate la Electroputere Craiova.
Locomotiva 67-0005-8. Intrata in parcul depoului Iasi la 24.12.1979. Pana in anul 1986 a facut 242968 km.
24.12.1979. C 005 repartizata de noua la Depoul Iasi. Pleaca in prima cursa cu marfarul 63111.
pe 26.12.1979 pleca la ora 01.40 cu trenul marfa 60111.
Primul tren de calatori tractat de C.005 a fost Rapidul 68 Iasi-Marasesti-Bucuresti in data de 27.12.1979. S-a intors de la Marasesti cu R 67.
C. 005 la tractiunea trenului Rapid 65 "Moldova" in anul 1989. trenul era format din vagoane seria 20-50 si 19-50 si un WR.
C. 003 in 20 octombrie 1979. A plecat cu trenul Acc. 622 Iasi - Bucuresti catre Marasesti, s-a intors cu P 6003 Marasesti - Iasi si pleca la ora 14.45 cu tr cursa 6487 la Trusesti.
Trenul cursa 6487 Iasi-Trusesti era format din WIT 99-52 138 si cupluri etajate.