Salutari la toata lumea. Din cate stiu eu, fara sa fi consultat cartea de evidenta a locomotivei, aceasta locomotiva a apartinut depoului Caransebes. Mai demult, in delegatie fiind, am trecut pe la Depoul Caransebes si am vazut si aceasta locomotiva. In acea vreme locomotiva 076 avea placile de inscriptionare clasice, adica 060-EA-076, ea fiind vopsita cvasi-clasica, daca imi mai aduc bine aminte. Daca retin corect, sper sa nu ma insele memoria, aceasta locomotiva avea pe longeroanele laterale si acele suruburi cu cap hexagonal de prindere a lesturilor, asa cum aveau si locomotivele lestate din prima serie. Deci, inca un motiv pentru a crede ca este chiar locomotiva originala 076. Dupa 1998, dupa marea ,,scindare" a caii ferate de pe meleagurile mioritice, Depoul Caransebes a revenit companiei de marfa. Deci, e foarte posibil ca aceasta locomotiva sa fi remorcat cu precadere trenuri de marfa, daca intre timp nu a fost inchiriata pe la altcineva unde sa remorcheze si altceva. Despre perioada de dinainte de 1998 cand depourile aveau in planul de remorcare si trenuri de calatori si trenuri de marfa, este foarte posibil sa fi remorcat si trenuri de calatori, personale si accelerate. Nu cred ca ar fi remorcat si trenuri rapide pentru ca acestea aveau viteza maxima (pe sectia 900 Bucuresti - Rosiori Nord - Craiova) de 140 km/h. In versiunea cu placile de inscriptionare 060-EA-076 sau 40-0076-6 locomotiva este cu boghiurile cu angrenaje pentru viteza de 120 km/h, nu de 160 km/h. Trenurile rapide circulau mai demult pe sectia 900 Bucuresti - Rosiori Nord - Craiova cu 140 km/h deci erau necesare locomotive cu boghiuri de 160 km/h. In plus, locomotiva era si lestata deci cel mai bine se potrivea traficului de marfa.