Colecția lui Iaşu

Cu platforma cu tarusi am terminat cu vagoanele tip TP la CFR. O sa mai urmeze variatiuni de epoci, vagoanele acoperite au ajuns ca vagoane X pana in epoca 4-5.



 
Cisterna ep 2 „PETROLA Zürich“ inscrisa in parcul CFR.
Fabricata la Vegman Cassel in 1924

sbb-historic-f-108-01-01831-rumaenischer-kesselwagen-7589733-der-firma-petrola-ad7d3f.webp
sursa foto https://www.sbb.ch/

Tillig 77043.




Revizia Zurich in 1942.


De pus langa Concordia si speram la alte firme particulare inscrise in parcul CFR.
 
Set 3 vagoane refrigerente tip Icehqs, INTERFRIGO
Destinat transportului de marfuri perisabile cu exceptia pestilor proaspeti.












O evolutie a vagoanelor refrigerente
anii 1950. diverse tipuri constructive


anii 1960. vagoane de fabricatie noua, Astra Arad incepand cu anul 1961, inmatriculare veche


anii 1970. vagoane de fabricatie noua, Astra Arad inmatriculate INTERFRIGO
 
Locomotiva C. F. R. 3672 fostă K.Sächs.Sts.E.B
Un număr de 6 locomotive Saxone de tipul Sächsische XII H2 au fost preluate de C.F.R. în anul 1919 de la administrația feroviară germană Königlich Sächsische Staatseisenbahnen. Locomotivele nu au avut o viață lungă la C. F. R.

În parcul locomotivelor din 1936 mai figura 1 locomotivă, 3672, fiind casată în timpul elaborării albumului.
Caracteristicile constructive indicau o utilizare la trenurile de călători.

Model de baza de la Piko.
Doar revopsire în culorile specifice din epoca respectivă și pus plăci CFR. Pentru corectitudine trebuie modificate luminile și de adăugat câte un far central pe tender si cazan.







Alături de altă locomotiva germană, 3830 fostă Bayerische Staatsbahn.




Bavareza cu semnalizarea locomotivei corecta.


Trenuri mixte.


 
Locotractorul Sibiu model 1960.
mai multe detalii aici:





O comparatie cu un locotractor Rivarossi


Si o manevra din anii 1960
 
Foarte simpatic! Vine gata montat, este sub forma de kit? Vad din link-urile de mai sus ca nu are interfata digitala. O filmare cu el ar fi foarte interesanta :D
 
Acest model a fost gata montat. A fost al bunului prieten Flavius care nu mai este printre noi.
Modelul nu este digital si nu am un alinentator de analog ca sa il pun la rulat.
 
  • Like
Reacții: AdyAero
Locomotive trofeu WWI.

Locomotivele intrate în anul 1919 în parcul C.F.R. de la administrația feroviară germană Sächsische Staatseisenbahn (Căile Ferate Saxone de Stat), din seria sächs. XII H2, de la administrația feroviară germană Königlich Bayerischen Staatseisenbahnen (K.Bay.Sts.B.) din seria Bayr P3/5 si seria G 5/5 și de la administrația feroviară germană Königlich Preußische Staatseisenbahn (KPEV) din seria pr T9.







 
WLCA 700 - VAGON LABORATOR CUPLA AUTOMATA din anii 1970. Facut pentru viitoarele vagoane CFR Fads (Eacs) echipate cu cupla automata.
Vagonul real a fost transformat din vagonul de dormit CFR VD 51 53 70-69 003-1.
Astazi vagonul este vopsit in albastru si este in Depoul Bucuresti Calatori.

Modelul de baza Tillig. La interior nu am facut nimic pentru ca inca nu stiu cum era amenajat.


 
Bijuteria colectiei, locomotiva cu abur CFR 230.241 de la depoul Pascani.
Model de baza Roco realizat de trains-addicted, cod STA 2042.
Modelul este echipat cu decodor digital cu sunet si generator de fum dinamic, dccFD. Modelul are multe detalii realizate din fotodecupaje. La tender s-a pus rezervorul de pacura specific CFR.
Are lumini la roti iar cabina este reprodusa in detaliu si este iluminata.
Se livreaza in cutie de plexiglas, la modelul cu generator este si o seringa cu un bidonas cu ulei.
Momentan multe poze. Nu am filmat pentru sunet si fum.





























 
Sunete locomotiva CFR 230.241. Model echipat cu decodor digital cu sunet și generator de fum dinamic. Rulaj locomotiva model 230. 241 Roco și 230.401 Roco / Fleischmann.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.