Clasificarea vagoanelor de calatori

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Baietii de la AFER cred ca nu prea isi dau interesul

Codificarea corecta a lui 50 53 30-76 este (in opinia mea)

50 53 10-76 Amee

Dar 36-16 este codificat foarte corect

36- vagon clasa 1 si 2, cu 6 compartimente sau salon
16- apt pentru maxim 120 km/h
 
Ziua buna

Multumesc pentru corectare Alex, am scris pe fuga si am gresit o serie,
intr-adevar 89 inseamna clasa 2 cu bar
 
Seara buna tuturor
Am sa fac o caracterizare a vagoanelor pe serii, ca asa sa fie mai usor de recunoscut un anumit tip de vagon doar dupa serie

50 53 10-56.0 - Clasa 1, 140 km/h, 60 locuri, salon
50 53 10-70.1 - Clasa 1, 200 km/h, 58 locuri, salon
61 53 10-70.0 - Clasa 1, 160 km/h, 58 locuri, salon
61 53 10-90.0 - Clasa 1, 200 km/h, 58 locuri, salon
61 53 10-90.1 - Clasa 1, 200 km/h, 58 locuri, salon
61 53 10-91.0 - Clasa 1, 200 km/h, 52 locuri, salon cu minibar
50 53 11-31.0 - Clasa 1, 140 km/h, 48 locuri, 3 saloane
50 53 11-47.0 - Clasa 1, 140 km/h, 60 locuri, 3 saloane
50 53 19-47.0 - Clasa 1, 140 km/h, 54 locuri, 9 compartimente
50 53 19-50.0 - Clasa 1, 140 km/h, 54 locuri, 9 compartimente
50 53 19-54.0 - Clasa 1, 140 km/h, 54 locuri, salon
50 53 19-55.0 - Clasa 1, 140 km/h, 54 locuri, 9 compartimente
50 53 19-56.0 - Clasa 1, 140 km/h, 54 locuri, salon
50 53 19-57.0 - Clasa 1, 140 km/h, 54 locuri, 9 compartimente
61 53 19-70.0 - Clasa 1, 160 km/h, 54 locuri, 9 compartimente
50 53 19-76.0 - Clasa 1, 160 km/h, 54 locuri, 6 compartimente cu salon central
51 53 19-80.0 - Clasa 1, 160 km/h, 54 locuri, 9 compartimente
50 53 19-83.0 - Clasa 1, 160 km/h, 54 locuri, salon
50 53 19-87.0 - Clasa 1, 160 km/h, 54 locuri, salon
50 53 20-31.0 - Clasa 2, 140 km/h, 80 locuri, 3 saloane
50 53 20-47.0 - Clasa 2, 140 km/h, 80 locuri, 10 compartimente
50 53 20-49.0 - Clasa 2, 140 km/h, 80 locuri, 10 compartimente
50 53 20-49.2 - Clasa 2, 140 km/h, 80 locuri, 6 compartimente cu salon central
51 53 20-50.0 - Clasa 2, 140 km/h, 80 locuri, 10 compartimente
50 53 20-54.0 - Clasa 2, 140 km/h, 60 locuri, 10 compartimente
50 53 20-55.0 - Clasa 2, 140 km/h, 60 locuri, 10 compartimente
50 53 20-57.0 - Clasa 2, 140 km/h, 80 locuri, 10 compartimente
50 53 20-58.0 - Clasa 2, 140 km/h, 78 locuri, salon
50 53 20-59.0 - Clasa 2, 140 km/h, 80 locuri, 10 compartimente
50 53 20-68.0 - Clasa 2, 140 km/h, 80 locuri, salon
50 53 20-76.0 - Clasa 2, 160 km/h, 60 locuri, 6 compartimente cu salon central
50 53 20-81.0 - Clasa 2, 160 km/h, 78 locuri, salon
50 53 20-83.0 - Clasa 2, 160 km/h, 78 locuri, salon
50 53 20-87.0 - Clasa 2, 160 km/h, 78 locuri, salon
50 53 21-31.0 - Clasa 2, 140 km/h, 60 locuri, 3 saloane
50 53 21-47.0 - Clasa 2, 140 km/h, 88 locuri, 3 saloane
50 53 21-57.0 - Clasa 2, 140 km/h, 88 locuri, 3 saloane
61 53 21-70.0 - Clasa 2, 160 km/h, 66 locuri, 11 compartimente
50 53 21-76.0 - Clasa 2, 160 km/h, 84 locuri, salon
51 53 21-80.0 - Clasa 2, 160 km/h, 88 locuri, 11 compartimente
50 53 21-86.0 - Clasa 2, 160 km/h, 84 locuri, salon
50 53 21-87.0 - Clasa 2, 160 km/h, 84 locuri, salon
61 53 21-90.0 - Clasa 2, 200 km/h, 66 locuri, 11 compartimente
50 53 22-76.0 - Clasa 2, 160 km/h, 60 locuri, 6 compartimente cu salon central
50 53 22-96.0 - Clasa 2, 200 km/h, 60 locuri, 6 compartimente cu salon central
50 53 26-16.0 - Clasa 2, 120 km/h, 120 locuri, salon etajat
50 53 30-76.0 - Clasa 1, 160 km/h, 54 locuri, 6 compartimente cu salon central
50 53 36-16.0 - Clasa 1 si 2, 120 km/h, 98 locuri, salon etajat
51 53 39-50.0 - Clasa 1 si 2, 140 km/h, 64 locuri, 9 compartimente
61 53 40-31.0 - Cuseta Clasa 1 si 2, 140 km/h, 54 locuri, 10 cabine
61 53 40-70.0 - Cuseta Clasa 1 si 2, 160 km/h, 54 locuri, 10 cabine
61 53 44-31.0 - Cuseta Clasa 1 si 2, 140 km/h, 54 locuri, 9 cabine
61 53 70-91.0 - Dormitor Clasa 1 si 2, 200 km/h, 26 locuri, 10 cabine
50 53 71-31.0 - Dormitor Clasa 1 si 2, 140 km/h, 33 locuri, 11 cabine
61 53 71-70.0 - Dormitor Clasa 1 si 2, 160 km/h, 33 locuri, 11 cabine
51 53 71-80.0 - Dormitor Clasa 1 si 2, 160 km/h, 33 locuri, 11 cabine
61 53 75-71.0 - Dormitor Clasa 1, 140 km/h, 34 locuri, 17 cabine
50 53 83-76.0 - Clasa 2+Fotolii, 160 km/h, 52 locuri, 2 compartimente cu 2 saloane
50 53 84-16.0 - Clasa 2+Biciclete, 120 km/h, 108 locuri, salon etajat
50 53 84-76.0 - Clasa 1 si 2+Fotolii, 160 km/h, 45 locuri, 3 saloane
50 53 84-83.0 - Clasa 2+Fotolii, 160 km/h, 52 locuri, 2 compartimente cu 2 saloane
61 53 84-87.0 - Clasa 2+Fotolii, 160 km/h, 76 locuri, salon
50 53 84-96.0 - Clasa 2+Biciclete, 200 km/h, 55 locuri, 6 compartimente cu salon central
50 53 85-76.0 - Clasa 2+Bar, 160 km/h, 55 locuri, 3 saloane
50 53 86-76.0 - Clasa 1+Bar, 160 km/h, 26 locuri, 3 saloane
61 53 88-96.0 - Restaurant, 160 km/h, ?? locuri, 2 saloane
50 53 89-76.0 - Bar-Bistro, 160 km/h, 34 locuri, 2 saloane
50 53 89-87.0 - Clasa 2, 160 km/h, 46 locuri, salon cu minibar
 
50 53 10-70.1 - Clasa 1, 200 km/h, 58 locuri, salon ... emmm ce notatie aiurea 70 corespunde cu viteza maxima de 160 km/h nu ?

Si parca nu am vazut in lista vagonu 85-47 din seria bou vagon, ala jumate cl. 2 jumate bar.

50 53 85-47.0 Clasa 2+Bar, 140km/h, 2 saloane centrale + bar, cred...
Oricum nu cred ca mai sunt folosite..

Si ar mai fi cele de Oravita - Anina
50 53 28-29.0 Clasa 2, 80km/h, 3 saloane centrale...
In rest excelenta treaba ai facut, felicitari!
 
Am pus in lista doar seriile de vagoane care inca sunt folosite de catre CFR sau Gevaro.
Dar daca vrei ar mai fi cateva serii care au fost scoase din uz sau modernizate in totalitate

50 53 26-26 - Vagon etajat clasa 2, 120 km/h, 132 locuri
50 53 39-57 - Vagon clasa 1 si 2, 140 km/h, 64 locuri
51 53 50-30 - Vagon cuseta, clasa 2, 140 km/h, 60 locuri
51 53 59-50 - Vagon cuseta clasa 2, 140 km/h, 72 locuri
51 53 60-41 - Vagon de dormit clasa 1 si 2, 140 km/h, 26 locuri
51 53 60-50 - Vagon de dormit clasa 1, 140 km/h, 20 locuri
51 53 70-50 - Vagon de dormit clasa 1 si 2, 140 km/h, 26 locuri
50 53 85-47 - Vagon clasa 2 cu bar, 140 locuri, 45 locuri
51 53 88-42 - Vagon restaurant, 140 km/h, 34 locuri
 
59-50 nu mai sunt in trafic. Cele care au avut cutia buna au fost modernizate devenind 44-31.0 si sunt in numar de 43 din 50 posibile.
50-30 Bcm nu mai circula pe nici un tren si mai sunt doar 3 care zac prin Grivita si asteapta sa devina 40-31 ca si celelalte doua pentru ca in total au fost 5 bucati.
De 26-26 nu stiu sa mai circule pe undeva pentru ca din auzite ce au reusit sa mai scoate din alea 230 de bucati, toate au fost modernizate de catre Remar Pascani si transformate in tripleta de etajate 26-16, 36-16 sau 84-16.
 
Și ar mai fi şi 50 53 26-47 - Vagon clasa 2 etajat, 100 km/h, 132 locuri

Acestea au fost singurele vagoane etajate româneşti, fabricate la IVA Arad la finele anilor '80 în stilul heirupist, tipic acelei epoci. Vagoane de genul acesta au circulat în mod special pe raza reviziilor Arad, Timişoara, Baia Mare şi Galaţi. Astă’zi, mai circul㒠câteva pe la Roman, pentru navetiştii de la Agrana Group.
Vagoane 26-26 am vă’zut circulând anul trecut pe la Paşcani. Mai este şi acea curs㒠de navetişti "Bucureşti Triaj - Roşiori - Alexandria"(a.k.a. Zambilica) format㒠dintr-un vagon 26-26.
 
Vagoane 26-26 am vazut aseara in triajul basarab alaturi de multe 19-57, 20-47 si 60-50 si 70-50.
Tot aseara am vazut si pe 21-76 095 B11mee in triajul Bucuresti-Grivita.
 
Vagoanele seria 26-47 nu mai circula de anul trecut, navetisti au la dispozitie autocare.
 
Gam3 a spus:
Vagoanele seria 26-47 nu mai circula de anul trecut, navetisti au la dispozitie autocare.

Nici cele ,,modernizate" la Paşcani dup㒠modelul 26-16? Åžtiu c㒠erau la Roman 2 vagoane 26-47 ,,modernizate" şi 2 ,,originale", primele fiind vopsite într-un fel de portocaliu/roşu, iar cele din urm㒠albastre complet.
 
Nu mai circula nimic, din ce am vazut eu si am primit informatii.
Vagoanele garate in curte se vad din tren:
 
Scuze ca ma bag intre seriile astea, dar mi se pare ca doua tipuri de vagoane au fost omise, vagoane care vineri erau inca in circulatie:

50 53 28-29 454 9 vagon cu soba de carbuni la mijloc, boghiuri Y 25, circula cuplat cu
50 53 29-21 452 0 vagon cu soba la un capat si boghiuri de un tip mai antic(inscriptionat PKP CFR).

Vagoane pentru sectia Anina - Oravita. :lol:
 
buna Dane,

astea sunt vagoanele de Oravita-Anina, construcii pre-1919 preluate de CFR odata cu provincia :lol:

despre 26-47, daca se caseaza nu se supara nimeni, era vorba de o copie de calitate proasta a unui vagon foarte bun...