CFR-ul de altadata

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Lectie clasica de agatat... cu Dem Radulescu:

http://www.youtube.com/watch?v=Z7hWCuZVkBw

Nu omiteti imaginile din background... :D
 
De fapt NAG vine de la "Neue Automobil-Gesellschaft", ulterior "Nationale Automobil-Gesellschaft". Firma a fost inghitita de Büssing in anii 1930 si numele a disparut dupa cel de-al doilea razboi mondial.

Cat despre ce s-a intamplat cu Büssing... Unii si acum se intreaba cum de-a ajuns leul din Braunschweig pe emblema fabricii constructoare de masini din Augsburg si Nürnberg (M.A.N.) :D
 
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?17,6528988 - Teil 13: Orientexpress und Oradea

http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?17,6539999 - Teil 14: Sighisoara

http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?17,6545272 Teil 15: Schrott und mehr in Sighisoara

http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?17,6561830 - Teil 16: Kein Krimsekt in Konstanza
 
Pentru cine are livret din anul 1970-1971. As vrea sa stiu al cui era vagonul de bagaje care circula pe distanta Sofia - Bucuresti Nord de la trenul "Bilgaria Express" Sofia-Moscova.
 
De pe pagina facebook - Locomotive, tractoare si alte " lucratoare "

751
936534_1400981993459441_1606365477_n.jpg


Locomotiva ex MAV
1098460_1406688776222096_1333834719_n.jpg


Locomotiva 140.306
1175199_1406695736221400_1411836188_n.jpg


Locomotiva 150.1009
1374351_1456719784552328_1087638161_n.jpg


Locomotiva seria 230.000
1382853_1456749544549352_977255739_n.jpg


Locomotiva 230.159
1379805_1457196184504688_1398560733_n.jpg


Ce tip de vagon e al 2-lea dupa locomotiva? :D
1380651_1458034174420889_390232407_n.jpg


Cred ca e un tren militar
1380776_1458205537737086_1096422916_n.jpg


Locomotiva ex MAV
945982_1473878032836503_321180553_n.jpg


Odesa - Zastava , 1 Decembrie 1943
574448_1482759218615051_776320241_n.jpg
 
Pagina este de fapt: "Romania in negru pe alb" si este una din cele mai frumoase colectii personale de imagini cu vehicule din Romania (multe categorii). Dincolo de faptul ca sunt imagini unice posesorul acestora le imparte cu vizitatorii paginii sale de Fbk la rezolutie mare.
 
Catalin, asa e. "Romania in negru pe alb cu albumul Locomotive, tractoare si alte " lucratoare "

Cosmin, e un TFa 3000-3014 Astra Arad fabricatie 1932-1934.
 
facebook - Iasi (Fotografii vechi)
Sursa: Florentinagabriela Birsan - în Iasi.

Depoul Iasi 1934

1393588_10152025454194901_1386971614_n.jpg
 


Poz㒠gă’sit㒠în "flohmarkt"-ul braşovean acum o lună’....interesant㒠pentru vagoanele din compunerea trenului, la acea vreme. Singura notaţie de pe verso este BREZOI, fă’r㒠a fi trecut şi anul.
Comparând dou㒠poze , cred c㒠propreitarul lor era persoana din mijloc. Asta coroborat şi cu cele câteva informaţii aflate de la vânză’torul pozelor din târg.
Poza pare a fi de prin 1930. Iat㒠c㒠moda "bermudelor" nu e de azi..... ;-)

Editare...02.12.2013...poza de sus era "mare", dar a "intrat la apă’" !! S㒠înţeleg c㒠nu oricine poate pune "imagini mari"....
 
Interesanta poza, multumesc.

Florine, ca tu esti omul cu livretele :D ce tren cu doua WLA 60-41 si un Aafld 19-40 sau un ABalfd 39-40 (Aafld 10-40 sau un ABalfd 30-40 sunt excluse din cauza formei ferestrei din usa de acces si a distantei intre fereastra toaletei si cea a primului compartiment) circula spre vest prin Budapest Nyugati (atentie, nu Keleti!) in 1979?
 
Rapidul Unirea 736 Timisoara - Iasi in statia Iasi. Cred ca e pana in 1998 poza.

1462913_554845414590873_1393100186_n.jpg

foto Nan Florin facebook
 
Buna,

Eu as zice mai inainte. Primele 59-50 cu aceasta schema de vopsire au aparut deja in 1995, nici un vagon nu are "sobolan" pe el, restul garniturii e in albastru ultramarin, uniforma ceferistului este cea veche... Probabil 1995-96.
 
Horia_Radulescu a spus:
Interesanta poza, multumesc.

Florine, ca tu esti omul cu livretele :D ce tren cu doua WLA 60-41 si un Aafld 19-40 sau un ABalfd 39-40 (Aafld 10-40 sau un ABalfd 30-40 sunt excluse din cauza formei ferestrei din usa de acces si a distantei intre fereastra toaletei si cea a primului compartiment) circula spre vest prin Budapest Nyugati (atentie, nu Keleti!) in 1979?

în 1979/1980, singurul tren de noapte spre vest cu grup㒠romîneasc㒠care s㒠treac㒠prin Budapest Nyugati era TRACIA(I 1372/1373) cu orarul dup㒠cum urmează’:

A 315: Bucureşti Nord(20:25) - Episcopia Bihor(7:43-8:03) - Budapest Nyugati(11:10-11:35) - Sturovo(12:35-13:15) - Praha Liben(21:07-21:26) - Decin(23:55-0:35) - Leipzig(3:38)

Din compunere(conform MT):
A, B, WLAB: Bucureşti Nord - Leipzig
A, B: Bucureşti Nord - Budapest Nyugati
AB, Bc, WLAB: Varna - Leipzig
B, Bc: Sofia - Leipzig

Nota bene: grupa bulgă’reasc㒠se decupla de la trenul Sofia Expres.