Salut,
In cursul calatoriei catre expozitia de la Arad din 2023, impreuna cu colegi de club ne-am oprit pentru o vizita tematica in Simeria la "exponatul" 150.1102.
Masina frumoasa, binisor pastrata, aceasta a generat in mine o dorita foarte mare de a o avea in colectie, mai ales ca exista si model destul de apropiat de realitate.
In consecinta, am achizitionat modelul de pe ebay iar acum o luna am inceput sa ii acord atentie:
Lucrarea a inceput cu un test de rulaj, unde decodorul TOM sa dovedit excelent in raport cu motorul Buhler.
Urmatorul pas: lista de modificari in raport cu masina expusa in Simeria, singura poza din ITF si literatura despre aceasta serie.
Fiind destul de cuprinzatoare, am inceput cu punctul care mi-a placut cel mai mult: constructia rezervarului de pacura.
Multumita TA si dupa cateva ore de munca, masina are tanc de pacura:
Si daca tot eram cu piesele din kit in mana, am mai rezolvat cateva puncte din lista:
- am montat pompa de ungere tip Bosch cu actionare din comanda distributiei de presiune conform realitati:
- pozitionare si practicarea de gauri in usa cameri de fum pt suportul de numar:
- multumita kit-ului TA, montarea aruncatoareor de pietre pe boghiul alergator:
- suport si far central:
- prima problema majora: scara de acces la camera de fun a fost modificata de fostul propietar dar prinderea acesteia pe camera de fum a fost efectuata intr-un mod ..... "germanic".....:
Marele noroc a fost ca era lipita cu prenandez . In consecinta, am reusit sa recuperez piesa, sa curat excesul de adeziv dar ce faci cu gaura???
Avand in vedere ca locul piesei este fix acolo, fundul "maretei gauri" a fost astupat cu ABS de 0.25mm pe rotund iar aceasta a fost umpluta cu putty. Dupa uscare, cu freza am gaurit materialul astfel incat sa pot insera scara la locul ei:
In cursul calatoriei catre expozitia de la Arad din 2023, impreuna cu colegi de club ne-am oprit pentru o vizita tematica in Simeria la "exponatul" 150.1102.
Masina frumoasa, binisor pastrata, aceasta a generat in mine o dorita foarte mare de a o avea in colectie, mai ales ca exista si model destul de apropiat de realitate.
In consecinta, am achizitionat modelul de pe ebay iar acum o luna am inceput sa ii acord atentie:
Lucrarea a inceput cu un test de rulaj, unde decodorul TOM sa dovedit excelent in raport cu motorul Buhler.
Urmatorul pas: lista de modificari in raport cu masina expusa in Simeria, singura poza din ITF si literatura despre aceasta serie.
Fiind destul de cuprinzatoare, am inceput cu punctul care mi-a placut cel mai mult: constructia rezervarului de pacura.
Multumita TA si dupa cateva ore de munca, masina are tanc de pacura:
Si daca tot eram cu piesele din kit in mana, am mai rezolvat cateva puncte din lista:
- am montat pompa de ungere tip Bosch cu actionare din comanda distributiei de presiune conform realitati:
- pozitionare si practicarea de gauri in usa cameri de fum pt suportul de numar:
- multumita kit-ului TA, montarea aruncatoareor de pietre pe boghiul alergator:
- suport si far central:
- prima problema majora: scara de acces la camera de fun a fost modificata de fostul propietar dar prinderea acesteia pe camera de fum a fost efectuata intr-un mod ..... "germanic".....:
Marele noroc a fost ca era lipita cu prenandez . In consecinta, am reusit sa recuperez piesa, sa curat excesul de adeziv dar ce faci cu gaura???
Avand in vedere ca locul piesei este fix acolo, fundul "maretei gauri" a fost astupat cu ABS de 0.25mm pe rotund iar aceasta a fost umpluta cu putty. Dupa uscare, cu freza am gaurit materialul astfel incat sa pot insera scara la locul ei: