Din ciclul ce mai vedem la CFR iata ce am mai vazut eu:
Am cerut in Gara de Nord Timisoara un bilet minigrup pe ruta Vaslui -Tusnad via Mizil
Vaslui -Ploiesti Sud R 664
Ploiesti Vest - Brasov A 1745
Brasov - Baile Tusnad P 4015
Prima problema, nu este legatura CFR intre Ploiesti Sud - Ploiesti Vest.
Prin urmare mi se propune a primi 2 bilete unul pina la Ploiesti Sud altul de la Ploiesti Vest.
Accept aceasta propunere desi, pierd prin neinsumarea distantelor.
a doua problema, nu pot sa va dau decit pe bucati adica alt bilet din Brasov.
e bine, deci primesc o reducere cam cit o cafea in restaurantul garei Ploiesci?
cam asa ceva.
bine.
Acum intrebarile:
Cind am circulat cu bilet circuit prin tara, podul la Arad era inchis si pe distanta Arad-Aradul Nou, casiera a scris ,,alte mijloace" si nu a trebuit sa ocolesc prin Radna.
Pentru anumite segmente de ce nu exista aceasta optiune? ma refer la Ploiesti, la Tecuci la Suceava si Aradul Nou.
Sint gari unde exista posibilitatea sosirii intr-o statie si continuarea calatoriei din cea alaturata.
Las la o parte faptul ca am coborit in Ploiesti Sud si am trecut prin pasajul subteran si ... a plecat cu locomotiva impingatoare legata la tren si frina un tren tras de diesel. Dupa cum probabil banuiti era un tren Ploiesti Sud -Ploiesti Vest -Bucuresti Nord.
De ce nu mi s-a eliberat biletul atunci asa cum am cerut?
De ce nu mi s-a eliberat bilet direct Ploiesti Vest -Baile Tusnad?
La intoarcere intr-o statie CFR dau sa cer bilet, apare un conductor, casiera il cheama si imediat incepe o negociere in trei fapt care ma duce la o calatorie la jumatate de pret.
______________
In statia Iasi trenul A 1834 soseste la o linie undeva intr-o fundatura, departe de liniile peron ale garii, desi linia in continuarea parcursului ramine libera. un mod ciudat de sosire pentru un tren de lung parcurs.