Calea ferata ingusta Covasna-Siclau-Planul Inclinat-Comandau

Ma bucur pentru clarificarile primite de la dl. Hocevar. Sa speram ca in curand si la Comandau o sa fie o linie turistica sezoniera, daca nu continua, nu doar ocazionala.

Salutari
 
Ne vedem la Covasna:

mocanita.jpg
 
Super, baieti!

Acum pricep de ce Iasiul gafaia azi la telefon: ca sa nu scape trenul si sa ajunga la timp la Sfantu Gheorghe! ;)

Bafta si tineti-ne la curent!
 
...si daca tot au prins trenul...







...dar sa (ne) revenim..la tren desigur!

In timp ce la Sf.Gh. se pregatea expozitia, un tren adevarat ...gafaia si el din greu intre Hotel Clermont si Valea Zanelor











Acum nu va inchipuiti ca totul a fost distractie. Sambata a inceput cu defrisarea a ceea ce mai ramasese necuratat pe planul inclinat, asa ca asta e adevarata cauza a.... gafaielii! :wink:

PDI
 
...iata dovada...

Foto Serbahn Lacriteanu, eu m-am fofilat, dimineata am dat o fuga de la Covasna la Sf.Gh. pentru a pune ceva modele in expozitie, si apoi am fost la cumparaturi "cu fetele", ca doar oamenii aia veneau obositi si flamanzi..
...dupa un urcus de 1,2km...



...si defrisat...(ma rog, unii de facut poze)












Nici pe fete nu le-am lasat de capul lor, asa ca am facut o "revizie" a caii intre Siclaul de jos si hotel Clermont









PDI
 
...asadar, cand cei de sus au coborat avand pe chip lumina lucrului implinit...





...ii astepta...o "bucatica" de slanina ( pregatita de parintii lui Andras)

[


PDI
 
Sâmbata dimineaţa intalnire la planul inclinat.
Pâna la plan facem o scurta oprire în aşteptarea trenului.



Aşteptam degeaba, trenul este amânat pentru ora urmatoare .

Parcam maşinile, scoatem topoarele, drujbele, se face planul de actiune, trecem slanina cu grija pe partea cealalta.


deja a trecut 1 ora?


urcam... facem poze... urcam...facem poze:




ajunşi sus admiram imprejurimile







incepe actiunea de curaţare





gata cu munca, se trece la palinca, bere si gratar


şi o plimbare cu mocaniţa


acum se vede staţia de sus


se face prezenţa, nu lipseşte nimeni
 
Mai mult decat "FELICITARI TUTUROR", nu prea am ce spune, decat regretul ca nu am fost si eu acolo.
Toata stima!
p.s. Ar putea cineva sa ne "prezinte" poza ?
 
Sincere felicită’ri pentru toat㒠acţiunea desf㒺urat㒠acolo! Totodată’, mulţumesc pentru fotografiile prezentate. Aici s-a filmat scena FeRoviaR㒠din Fructe de pă’dure<i></i>, nu?
 
@ Radu 161...in poza asta http://i755.photobucket.com/albums/xx194/HARBUZBV/Covasna/dsc_3002.jpg se pare ca sinele din partea de sus mai exista
 
In "cladirea" statiei de sus (plecare).....chiar deasupra sistemului de roti si cablu de tractiune.......sau sa-i zic peronul de incarcare a vagonetilor pe platforma de coborire / urcare.....au fost sine care in prezent sint......."imprumutate" definitiv......si la micul "triaj" de sus,de asemenea mai lipsesc merti buni de linie care au fost dislocati prin tirirea bustenilor tractati de "ifroane" (cupoanele care au fost pur si simplu rute de socul provocat de tractarea busteanului....au disparut...bineinteles)....impreuna cu inima si acele citorva macaze care si ele s-au "volatilizat".....dehhhh....piese relativ mici (ca dimensiuni),dar grele ca densitate de material...... :-x :-x :-x
 
cind ma uit la pozele voastre i-mi amintesc de filmul transmis de Eisenbahn-Romantik despre calea ferata ingusta si planul inclinat de la Comandau, spre sfirsitul aniilor '90. Pe atunci a mai fost in stare functionabila.