- 25 August 2007
- 3.677
- 644
- LOCATION
- Oradea
- YOUTUBE
- mpursu
Iată aici nişte imagini elocvente:
în stânga, liniile drepte sunt compuse din câte cinci segmente de câte 20 cm plus unul de 10 cm (total 110 cm), iar în dreapta am lăsat numai segmentele de câte 20 cm şi am scos segmentele de câte 10 cm (total 100 cm). Din moment ce liniile ferate sunt oricum aproape de marginea mesei, m-am oprit la prima versiune, care îmi asigură linii drepte de 110 cm.
Cele trei vagoane de accelerat pe care le-am adus pentru probe se simt bine pe noile curbe R3
Sunt foarte încântat de noua configuraţie fiindcă am scăpat de limitările razelor de curbură pentru locomotivele mele monumentale, deci acestea vor putea circula foarte frumos şi pe linia interioară atunci când va fi cazul. De exemplu, locomotiva cu abur BR44 Roco este pentru marfă, dar nu putea să tracteze trenul de marfă de pe linia interioară din cauza curbelor R1. Nici BR41 Roco nu avea acces pe linia interioară, nici BR03 Piko şi nici 060-EA Amintiri Feroviare din acelaşi motiv.
De acum înainte toate trenurile mele vor avea libertate deplină de mişcare, aşa că, vorba unei reclame TV, bună afacere am făcut
în stânga, liniile drepte sunt compuse din câte cinci segmente de câte 20 cm plus unul de 10 cm (total 110 cm), iar în dreapta am lăsat numai segmentele de câte 20 cm şi am scos segmentele de câte 10 cm (total 100 cm). Din moment ce liniile ferate sunt oricum aproape de marginea mesei, m-am oprit la prima versiune, care îmi asigură linii drepte de 110 cm.
Cele trei vagoane de accelerat pe care le-am adus pentru probe se simt bine pe noile curbe R3
Sunt foarte încântat de noua configuraţie fiindcă am scăpat de limitările razelor de curbură pentru locomotivele mele monumentale, deci acestea vor putea circula foarte frumos şi pe linia interioară atunci când va fi cazul. De exemplu, locomotiva cu abur BR44 Roco este pentru marfă, dar nu putea să tracteze trenul de marfă de pe linia interioară din cauza curbelor R1. Nici BR41 Roco nu avea acces pe linia interioară, nici BR03 Piko şi nici 060-EA Amintiri Feroviare din acelaşi motiv.
De acum înainte toate trenurile mele vor avea libertate deplină de mişcare, aşa că, vorba unei reclame TV, bună afacere am făcut
Ultima editare: