Caile Ferate "La Ursu"

nu m-am referit la vagonete de mina. asa le spun eu cind vagoane cind vagonete...
dar replica ta s-ar putea chiar transforma intr-o macheta foarte reusita.imagineaza-ti material rulant (locomotiva/vagonete de mina)pe HOe sau HOm parca ,si citeva rampe pentru incarcarea vagoanelor HO ,un tunel,citeva cladiri,etc,etc.
s-ar putea chiar sa existe astfel de seturi "de mina",sau vor produce in viitor.
firma BRAWA a produs telecabina...
 
Intrerupem prezentarea Cailor Ferate "La Ursu" pentru un comunicat important:
Au sosit noi mijloace fixe!!! 8) 8) 8)

Cele trei masini sunt BMW 7 Series, Mercedes-Benz E-Class si Mercedes-Benz Sprinter.

 
Vagonul frigorific este produs de Roco. Arata bine, balustradele (atasate manual de catre specialistii de la Caile Ferate "La Ursu" :grin:) sunt fine si arata realist, scrisul este reusit, numai ca sabotii de frana nu sunt in dreptul rotilor, asa cum m-as fi asteptat :-P ; dar lasa ca ma voi mobiliza si ii voi aduce eu in pozitiile corecte :evil: ;-).
 
Bun asa ,imi inchipuiam eu ca un sef de gara trebuie sa aiba un BMW :grin:
Apropo :pe cine ai trecut la munca de jos la Sprinter :?: Probabil ca se bucura ca seful de gara i-a luat furgon nou si mai ales ca este Mercedez Benz :wink:
 
Alta stire de ultima ora, referitoare la depoul de locomotive din cadrul societatii :!: :!: :!:
Cred ca l-ati remarcat in poza de ansamblu; este mare, construit din lemn si caramida si... liniile sale NU sunt conectate la liniile circuitului feroviar propriu-zis :grin:. Mi s-a mai atras atentia ca acele linii care nu duc nicaieri nu arata bine - si am fost de acord :). Asa ca, intr-un moment de inspiratie, am proiectat o solutie in acest sens 8).
 
Ca sa verific solutia imaginata, am re-construit rapid pe covor linia interioara a circuitului (de cea exterioara nu aveam nevoie) si... iata ce a iesit:

In aceasta configuratie, am reusit sa obtin distanta de 54mm intre liniile care duc la depou 8) 8) 8) , asa ca am prelungit liniile Fleischmann-Profi-Track-cu-trasament cu doua segmente G239 Piko-A-Gleis, care au intrat la marele fix in depou. In mod normal, distanta standard dintre sinele paralele Fleischmann-Profi-Track este de 63.5mm, asa ca am obtinut reducerea distantei dintre liniile respective numai din detalii :grin:, cum ar fi nerespectarea lungimii liniilor in diagonala si "impingerea" inainte a liniei din stanga cu ajutorul unui mic tronson de ajustare de 10mm.
 
Astfel, pentru prima oara si intaiasi data, depoul meu a putut gazdui "pe bune" doua simpatice locomotive cu aburi, alaturi de care au pozat cu placere inca vreo cateva - toate fiind digitale:
 
Super frumoase imagini :aplauze: .In special aburoasele sunt superbe :grin:
Cam aceste sa fie traseul viitoarei tale diorame :?:
 
"Batranica" din mijlocul aburoaselor este tocmai venerabila BR64 Gutzold ;) si se afla in mijloc tocmai din acest motiv - este flancata de surorile ei mai tinere.
Multumesc de aprecieri :). Nu stiu daca va exista o viitoare diorama MPU, dar nimic nu-i imposibil :grin:
 
7er? prea mare pentru mine... si prea scump! ma multumesc mai departe cu 5er-ul meu! ;)

da' de unde a strans nevasta brutarului atata banet? :-D
 
aha...

Mircea, nu ai pe acolo si o masina de la Garda Financiara? asa... ca s-o ia la intrebari! ;)