BR 80 Roco (cod 63289) - modificari

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Felicitari pentru upgrade! :aplauze:
Fii atent la montarea bielelor pe partea stanga, deoarece, cu putina atentie si indemanare, vei putea sa "indrepti" greseala facuta de Roco - deja se stie bine care este ea :D
De asemenea, cred ca ai inversat piesa de plastic de deasupra osiei a doua cu cea care trebuia sa se afle pe partea stanga si viceversa. Ea trebuie sa acopere punctul fix al culisei si articulatia bielei sertarului. Si aici Roco a facut o foarte mica greseala, in sensul ca piesa corecta se afla totusi cu o fractiune de milimetru deasupra pozitiei corecte (am studiat o BR80 cu biele complete montate de fabrica :D), deci... ai aici inca o posibilitate de imbunatatire 8)
 
excelent ! acum arata bine.
tu poti sa o vopsesti, pt ca nu scrie nimic pe carcasa si ii poti scoate si placutele cu numerele de inmatriculare.
 
Te rog sa aduci biela de cuplare de pe stanga in pozitia cea mai de jos si sa pozezi rotile locomotivei. Daca, la ultima roata, bielutza care pleaca in sus (alias celebra contramanivela de care ma tot leg :D) este inclinata spre inapoi, atunci... error :-?
Greseala este cauzata de comoditatea firmelor producatoare de trenuletze, care NU folosesc doua matrite simetrice pentru rotile motoare principale (una pentru dreapta si una pentru stanga), ci doar una singura. Astfel, rotile motoare principale sunt identice, ceea ce duce la inclinarea diferita a manivelelor respective, una inainte si una inapoi, ceea ce nu este corect.
Am povestit aici despre bielele aburoaselor, iar linkurile din text duc catre alte articole si mai detaliate.