Salut tuturor,
Va voi prezenta aici locomotiva cu aburi BR 50 Roco, Cod 62260, epoca 3.
Avand in vedere ca este prima mea aburoasa, o sa va rog sa-mi scuzati limbajul academic si/sau eventualele erori si sa le corectati.
In continuare cateva poze cu masina asa cum am scoso din cutie.
In momentul de fata masina are rodajul facut si montat provizoriu un decodor Esu cu compensare de sarcina.
Spun provizoriu, deoarece intentionez sa ii pun fum si sunet. Cu fumul este simplu, deoarece are pregatire de fum, cu sunetul va fi mai greu, insa nu imposibil. Singura problema pe care o vad, este pozitionarea difuzorului, pe care cred ca il voi pune in cabina, lipit de tavan (l-am pus de test si nu se vede).
Tractiunea se face pe 7 osii (2 de pe tender si 5 de pe masina propriu-zisa) prin intermediul unui ax melcat (in tender).
In masina, transmisia se face prin intermediul unui ax melcat (pe 2 roti), iar la restul rotilor chiar prin bielele masinii (care sunt metalice). Miscarea de rotatie data de motor catre masina este data de un cardan lung si articulat, care trece din tender in masina.
Luminile sunt pe led smd (fata) si bec (spate).
Pe cablajul din tender exista un Jumper a carui pozitie trebuie modificata in cazul montarii generatorului de fum.
Ca atat am descoperit pana acum.
Iata pozele din cutie:



Tender:

Gigel (sunt doi, unul pe o parte si unul pe cealalta, adica foschistul someaza):

Masina:

Detalii fata:


Biele:



Am uitat sa fac poza din spate; pun maine
Cam atat; o sa urmeze studiu de caz (montare decodor cu sunet), vopsire robineti furtune (rosu), vopsire tampoane (alb), si-om mai vedea. Daca aveti idei, sunt numai urechi.
Va voi prezenta aici locomotiva cu aburi BR 50 Roco, Cod 62260, epoca 3.
Avand in vedere ca este prima mea aburoasa, o sa va rog sa-mi scuzati limbajul academic si/sau eventualele erori si sa le corectati.
In continuare cateva poze cu masina asa cum am scoso din cutie.
In momentul de fata masina are rodajul facut si montat provizoriu un decodor Esu cu compensare de sarcina.
Spun provizoriu, deoarece intentionez sa ii pun fum si sunet. Cu fumul este simplu, deoarece are pregatire de fum, cu sunetul va fi mai greu, insa nu imposibil. Singura problema pe care o vad, este pozitionarea difuzorului, pe care cred ca il voi pune in cabina, lipit de tavan (l-am pus de test si nu se vede).
Tractiunea se face pe 7 osii (2 de pe tender si 5 de pe masina propriu-zisa) prin intermediul unui ax melcat (in tender).
In masina, transmisia se face prin intermediul unui ax melcat (pe 2 roti), iar la restul rotilor chiar prin bielele masinii (care sunt metalice). Miscarea de rotatie data de motor catre masina este data de un cardan lung si articulat, care trece din tender in masina.
Luminile sunt pe led smd (fata) si bec (spate).
Pe cablajul din tender exista un Jumper a carui pozitie trebuie modificata in cazul montarii generatorului de fum.
Ca atat am descoperit pana acum.
Iata pozele din cutie:



Tender:

Gigel (sunt doi, unul pe o parte si unul pe cealalta, adica foschistul someaza):

Masina:

Detalii fata:


Biele:



Am uitat sa fac poza din spate; pun maine
Cam atat; o sa urmeze studiu de caz (montare decodor cu sunet), vopsire robineti furtune (rosu), vopsire tampoane (alb), si-om mai vedea. Daca aveti idei, sunt numai urechi.