Autospeciale Roman Diesel pe baza Herpa

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Horia_Radulescu a spus:
hmmmm... insa la betoniera cum ar fi fost cu negru? toata suprastructura inclusiv rezervor de apa si roti in negru?

Nu, alea erau tot felul de nuante de rosu, vorbesc de cele pe santier ca pe la expozitii mai apareau si variatiuni de rosu intercalat cu alb.

De ce rosu sau caramiziu sau nuante ce merg spre rosu?
Simplu. Miniumul de plumb era cel mai ieftin.

In orice caz cele cu sasiu negru aveau toate agregatele vopsite in rosu, inclusiv malaxorul, aripile peste "dublele" din spate, negre pana la prima revopsire.

Pana si motorul auxiliarului pentru antrenarea malaxorului era vopsit in rosu sau caramiziu, nu numai capotele acestuia.

Cred ca daca-mi aduc bine aminte rezervoare de apa au fost si negre.

Trebuie sa caut poze
 
uite, Dorel, cateva poze nu ar fi rele, pentru ca eu in afara de cele doua abandonate in Spania altele nu am mai gasit! daca la bene, mai gasim, pentru ca s-au exportat in DDR, betoniere... ioc! :(
 
cereti si veti primi:

http://www.depozitauto.ro/index.php?page=details&vehicle_id=22940
 
Iata ceva pe aici .For bigger size, vorbim pe PM.



Cine-si ia angajamentul ca face ce-a facut Horia, poate ma mai gandesc si ma duc sa i-o pozez in detaliu :p :D

Seara faina!
 
Iata si doua bascule. Una cu bena model dupa 1988 (care mie nu-mi place):



Si una din primul model de fabricatie, care cred eu ca e cea mai frumoasa:

 
LDH : au existat si autobetoniere dotate cu punti de AB ( aproape identice cu modelele de la Herpa ).Nu e asta o mare problema ;)
 
Eh, pai fotografiile alea doua erau doar pentru exemplificare. Balta mai are peste :D Daca ai nevoie de poze, cum am zis vorbim pe privat :)

Primul care s-ar baga as fi chiar eu, daca as mai avea la dispozitie modele pentru conversie. Momentan, am convertit doua autotractoare una in duba, alta in carosata. Celelalte sunt "rezervate" :D
 
buna,

eu mai am ceva "ITIA" frigorifice si "RO-TIR" carosate pe 3 osii cu remorca pe 2 osii, ca in anii 1980 in proiect dupa care ma apuc de o betoniera... beton, adica cu tot ce ii trebuie ;)

modele se gasesc inca aici la pretul de lista, pe la burse chiar si mai ieftine... daca vrea cineva, pot deschide un ochi in lunile urmatoare ;)

ca un mic off topic, sa nu uitam de urmatorul model romanesc de la Herpa, chiar daca nu e Roman: tractor pentru autocamioane in pana Scania de la Tractari.ro, care apare in serie limitata 300 bucati in luna septembrie...

tot OT: ne cam rasfata Herpa anul asta... la Wings A318 Tarom si MiG21 Lancer, la H0 Romanuri si Scania de la Tractari.ro... am intrat in Europa? :roll:
 
am raspuns ;)

ar mai fi un proiect: autospeciala de pompieri cu cabina simpla din anii 1970-1980 pe sasiu 4 x 6 similar cu cel de la basculanta Herpa...

sau scara de la Luckenwalde de 25m (exista pe IFA ca model H0 in serie mica pentru fosta DDR) pe sasiu de Saviem 2 x 4... :roll:
 
Mai ai un mp :D

Stiu despre ce autospeciala vorbesti. Mi-a mai zis un prieten ca e interesat de asa ceva, insa partea proasta e ca nu stiu unde s-ar putea gasi, fotografia/masura o asemenea masina. Saviemul pe 3 osii nu stiu daca se mai foloseste de prin anii '90. Dar eu cred ca Raba ar fi mai accesibila :D
 
nu exista in RO un forum de pompieri sau macar ceva poze la forumurile de camioane? gasim sigur pe undeva acel TLF romanesc 4 x 6...
 
Apropo de Herpa, voi ati vazut ce vrea sa faca?

http://economie.hotnews.ro/stiri-auto-6051420-consortiu-german-produce-nou-model-trabant.htm
 
Horia, daca te referi la asa ceva, asta eu zic ca se gaseste :

http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/1/1/1688/4454711/1/masina-pompieri.jpg

Nu este Saviem, este doar dotata cu punti tipiceautocamioanelor cu motor Saviem. De aici si eroarea ca sunt Saviemuri.

Insa eu zic ca asta ar fi piesa de rezistenta :D

http://www.isu.ro/wp-content/uploads/2007/08/echp4b.jpg

Se poate obtine fie prin "mutilarea" unui autotractor Herpa, fie prin adaptarea cabinei pe un alt sasiu mai lung, tot de la Herpa ( :D ) .

Alte chestii ar mai fi pe aici :

http://www.isu.ro/dotari-igsu

Ramane sa mai sap pe la mine prin curticica, sa vad peste ce mai dau. Ce gasesc, o sa ai pe MP.:D