ca nota generala statiile sunt astazi puternic modificate in anii '70, pierzandu-si farmecul initial. Sunt transformate in cutii de beton devenind in marea lor majoritate locuinte. In acest ultim caz accesul la ele este si mai dificil in cazul unei eventuale documentari.
CFR-ul (de unde banuiesc ca provin datele) a facut o salata. Motorul Diesel MAN in 6 cilindri functiona la 2 turatii, dand 210 CP la 1100 ture pe minut, respectiv 225 CP la 1200 ture pe minut. De aici probabil rezulta si valorile diverse ale vitezei maxime. Motorul era cuplat la un dinam AEG de 150 KW la 1100/1200 ture pe minut. Pe celelalt boghiu se aflau 2 motoare electrice AEG de cate 73 KW, cate unul pentru fiecare osie.victorian a spus:deplasarea vehiculelor automotoare proiectate de Astra era asigurata prin intermediul unui motor Diesel tip MAN, care asigura o putere nominala de 210 CP la turatia normala de 1200 ture/minut. Motorul respectiv actiona un generator electric care la randul sau, prin intermediul unui sistem de variere a turatiei, actiona un set de motoare electrice care roteau osiile vehiculului [...] Toata partea de transmisie electrica era realizata de prestigioasa firma germana AEG.
Daca CFR-ul a facut salata, eu iti ofer bufet suedezvictorian a spus:Este de presupus ca tot pneumatic erau actionate si franele vehiculului.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.