Buna Dorin,
Cele doua "cutii" patratoase aparute pe botul masinii sint doze de conexiuni electrice pentru cablarea fisei si a prizei pentru comanda multipla.
Cind s-au facut probele si pozele, aceste prize si fise nu fusesera inca
livrate la MARUB!!!!!
Acum ca a iesit deja un cuplu (716-757), s-au montat si cuplele.
Cinstit vorbind, aceasta modernizare ar fi trebuit facuta acum 20 de ani.
Aceasta modernizare, acum, nu-si mai are rostul.
Eu m-am bucurat, totusi, ca am mai invatat ceva nou.
Acum 13 ani am lucrat la proiectarea lui AM282H.
Da, atunci, si pentru acel vehicul, s-ar fi justificat o asemenea modernizare.
Schema de vopsire a fost aleasa de CFR.
La S700 au nimerit-o.
Cei de la Birlad si Tecuci au denumit S900, datorita culorii galben-verde,
ca aceea a conductorului de protectie din instalatiile electrice (sic!),
Mama Omida.
Cu bine,
Dan
Cele doua "cutii" patratoase aparute pe botul masinii sint doze de conexiuni electrice pentru cablarea fisei si a prizei pentru comanda multipla.
Cind s-au facut probele si pozele, aceste prize si fise nu fusesera inca
livrate la MARUB!!!!!
Acum ca a iesit deja un cuplu (716-757), s-au montat si cuplele.
Cinstit vorbind, aceasta modernizare ar fi trebuit facuta acum 20 de ani.
Aceasta modernizare, acum, nu-si mai are rostul.
Eu m-am bucurat, totusi, ca am mai invatat ceva nou.
Acum 13 ani am lucrat la proiectarea lui AM282H.
Da, atunci, si pentru acel vehicul, s-ar fi justificat o asemenea modernizare.
Schema de vopsire a fost aleasa de CFR.
La S700 au nimerit-o.
Cei de la Birlad si Tecuci au denumit S900, datorita culorii galben-verde,
ca aceea a conductorului de protectie din instalatiile electrice (sic!),
Mama Omida.
Cu bine,
Dan