A
După acelaÂşi principiu după care unele regii de transport preferă să Ăžină de Ikarusuri Âşi Dacuri că la alea se pricepe orice mecaniccristiCFR a spus:Cateva curse sunt facute cu LVT-uri , dar acestea vor disparea cat de curand din circulatie, intretinerea lor este mult mai costisitoare fata de cea a unui 900.
Pentru că, deocamdată, s-a extins mai mult decât îi Ăžine parcul circulant... mă îndoiesc că e vreun călător (membrii forumului se exclud :lol: ) care perferă să meargă cu Malaxa Âşi nu X4500.Pana si Regiotrans a preferat sa inchirieze automotoare 900 si nu LVT-uri.
Nu cred... am mers cu X4500 la Ăntorsura Buzăului (Âşi pe ConstanĂža - BucureÂşti - BraÂşov, dar aici e altă treabă) Âşi nu mi-am muÂşcat limba ca în malaxa de pe PiteÂşti - Curtea de ArgeÂş, care Âşi la relanti te scutura zdravăn.desi scutura mai rau ca un 900
Ma refeream la Rama Electrica Z , nu la x4500Nu cred... am mers cu X4500 la Ăntorsura Buzăului (Âşi pe ConstanĂža - BucureÂşti - BraÂşov, dar aici e altă treabă) Âşi nu mi-am muÂşcat limba ca în malaxa de pe PiteÂşti - Curtea de ArgeÂş, care Âşi la relanti te scutura zdravăn.
Atunci de ce isi permit sa vand sau sa inchiriaze automotoare la alti operatori ?Pentru că, deocamdată, s-a extins mai mult decât îi Ăžine parcul circulant... mă îndoiesc că e vreun călător (membrii forumului se exclud Laughing ) care perferă să meargă cu Malaxa Âşi nu X4500.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.