Revin asupra acestei afirmatii. Conform surselor maghiare, primele au fost automotoarele cu abur de pe Arad-Cenad, puse in functiune pe 15 martie 1903, urmate de cele de la Brasov, puse in functiune pe 31 mai 1903.Trebuie sa corectez aceasta informatie. Daca nu cumva au existat si altele, care au circulat mai devreme, primele automotoare de pe teritoriul de azi al României au fost cele Ganz cu abur de pe linia Brasov-Satulung (2 in 1903, alte 2 in 1904).
Eu stiu ca singura interventia a lui Horia Creanga a fost doar asupra seriei 1000, prin restilizarea modelului original care era leit cu Arpadurile maghiare. Cele similare celui din poza sunt facute destul de "inginereste", avand in principal ideea adaptarii vagonului ca automotor. Nimic pretentios.Ăsta e construit de Malaxa? Dacă da, am mai scris, designul îi aparține Arhitectului Horia Creangă .
Ăsta e construit de Malaxa? Dacă da, am mai scris, designul îi aparține Arhitectului Horia Creangă .
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.