Salutari!
Am decis sa deschid acest topic pentru a va prezenta modelele mele. Desi nu am pana acum doar decat doua vagoane, se pare ca modelismul feroviar va avea un viitor frumos la CFP.
O mica istorie...
CFP a fost infiintat inca in anul 1996, cand am primit de la un vecin un set de start Lugoj, cu o locomotiva hidraulica si doua vagoane de marfa. Din pacate, din cauza ca am fost prea mic si nu am inteles cat de valoros a fost acel set, l-am distrus, urmand ca sa ramana doar carcasa locomotivei si a vagonului de marfa acoperit.




In 2006 m-am hotarat sa le vand, dar pana la urma m-am razgandit.
In 2007 exista o tentativa pentru redeschiderea CFP-ului: am vrut sa cumpar un start-set Mehano, dar din pacate parintii mei nu m-au lasat. Apoi cand am vazut ca Zoli "vinde compania CFZ" m-am gandit sa cumpar de la el tot ce e Lugoj. Dar nici acesta nu am reusit din cauza problemelor economice.
Prin septembrie 2008 am observat ca Zoli are de vanzare un sasiu pentru un vagon de marfa acoperit tip Lugoj si inca un vagon de marfa; am si reusit sa le cumpar. Iata:
Vagon de marfa acoperit Lugoj:

Sasiu pentru carcasa mea galbena:

Vagon de marfa Piko:

Pana cand nu gasesc un sasiu pentru locomotiva, am sa folosesc sasiul vagonului Piko pentru LDH. Ii sta cam ciudat....

Si iata tot trenul:

Asta era inceputul.
Va urma.
Am decis sa deschid acest topic pentru a va prezenta modelele mele. Desi nu am pana acum doar decat doua vagoane, se pare ca modelismul feroviar va avea un viitor frumos la CFP.
O mica istorie...
CFP a fost infiintat inca in anul 1996, cand am primit de la un vecin un set de start Lugoj, cu o locomotiva hidraulica si doua vagoane de marfa. Din pacate, din cauza ca am fost prea mic si nu am inteles cat de valoros a fost acel set, l-am distrus, urmand ca sa ramana doar carcasa locomotivei si a vagonului de marfa acoperit.




In 2006 m-am hotarat sa le vand, dar pana la urma m-am razgandit.
In 2007 exista o tentativa pentru redeschiderea CFP-ului: am vrut sa cumpar un start-set Mehano, dar din pacate parintii mei nu m-au lasat. Apoi cand am vazut ca Zoli "vinde compania CFZ" m-am gandit sa cumpar de la el tot ce e Lugoj. Dar nici acesta nu am reusit din cauza problemelor economice.
Prin septembrie 2008 am observat ca Zoli are de vanzare un sasiu pentru un vagon de marfa acoperit tip Lugoj si inca un vagon de marfa; am si reusit sa le cumpar. Iata:
Vagon de marfa acoperit Lugoj:

Sasiu pentru carcasa mea galbena:

Vagon de marfa Piko:

Pana cand nu gasesc un sasiu pentru locomotiva, am sa folosesc sasiul vagonului Piko pentru LDH. Ii sta cam ciudat....

Si iata tot trenul:

Asta era inceputul.
Va urma.