Ar-rail Club a porni Sambata intr-o expeditie de cercetare, fotografiere, documentare si distractie inspre cea mai veche linie din Romania (Si cea mai frumoasa dupa parerea mea) Oravita - Anina.
Grupul din Arad format din mine si Gabi (grandpagscout) a pornit dimineata la 6 cu personalul de la Tg. Jiu spre Timisoara. Odata ajunsi acolo ne-am intalnit cu Pit Cristi, timisorean. Am facut 2-3 poze prin gara la un GM
Si ne-am urcat in personalul ce ne-a dus pana la Voiteni
La Voiteni am schimbat trenul....si compania, trecand de la un H cu 3 vagoane a CFRului la 3 automotoare franceze X4500 cuplate ale companiei RegioTrans.
Iata o poza facuta in gara Gataia.
La Berzovia Ne-am mutat din primul am in ultimul, pentru ca acela a fost decuplat si a plecat inspre Oravita, celelate 2 am pelcand la Resita.
Pe la ora 12 am ajuns intr-un final la Oravita. In gara mai stateau 2 vagoane suburbane, vagoane care compuneau trenul Oravita - Iam - Oravita
Fiindca mai aveam 2 ore pana sosea trenul de la Anina, am hotarat sa pornim incet pe linia inspre Iam pentru a afla raspunsul la o intrebare care ne-am pus-o in am (Au vreo legatura sensul de mers indicat pe semnale - X,Y, semne care indica directia de mers in functie de Bucuresti, si numarul cabinei de acar -1,2)
Am pozat o drezina intr-oi stare foarte buna
Am ajuns la cabina acarului dinspre Iam, care era cabina 2 deci in acea directie ne indepartam de Bucuresti
"Bestia feroviara" Gabi a luat rolul acarului in prima gara din Romania (ce fain suna functia nu?)
Am pozat gara din departare...
Si am pelcat in cautarea semnalelor de iesire care din cate stiam nu existau.
Am pozat Oravita de pe viaduct
Si dupa ce am trecut viaductul am mai facut o poza...semnalul de intrare in statia Oravita si Viaductul
Dupa aceea ne-am intors inapoi in gara, nu inainte de a poza semnalul mecanic
Am mers inspre depoul Oravita...
In speranta de a intra sa pozam 50.000. Slabe sanse...cred ca stiti ce s-a intamplat (Clasicul ce cautati aici, unde va e autorizatia, blablabla)
Insa tot am reusit sa pozam Plugul de zapada si un H aflat afara
O vedere dinspre depou a garii. In dreapta este revizia de vagoane.
Ne-am intors in gara si am mancat ce ne-am luat de acasa. Totusi am mai facut cateva poze...
placuta comemorativa la 150 de ani de la constructia garii...
Si placuta cu cea mai veche cale ferata din Romania
Am facut si o poza generala. Se observa vagoanele verzi pe boghiu de marfa, special pentru aceasta linie. Exista numai 4 astfel de vagoane!
Dupa o lunga asteptare intr-un final locomotiva a sosit de la realimentare. De mentionat ca trenul era compus din 2 vagoane verzi, din care doar unul era deschis, celalat fiind folosit de protocol (avea perdelute in plus fata de celelalte...chiar nu inteleg dice il mai plimba pe linie )
si a plecat...
Domnu' cu steguletu
Pe durata calatoriei eu am filmat pe o usa a vagonului...
Gabi a pozat pe cealalta...
Iar Cristi folosind aparatul meu foto a pozat peste tot
Iata ceva interesant...
Atentie radiatii
Aparatul meu a mai facut o poza inainte de a ramane fara baterii...
Peisajul a fost absolut superb, linia foarte spectaculoasa, cu numeroase viaducte si tuneluri...pur si simplu nu pot descrie in cuvinte aceasta superba linie. Este o experienta care merita traita macar odata in viata, chiar daca nu esti pasionat de trenuri! Va voi arata si filmul realizat de mine de indata ce v-a fi montat. Intre timp poate Gabi v-a completa cu poze de pe traseu!
De mentionat ca am reusit sa facem aceasta expeditie intr-o singura zi, lucru ce poate fi numit cu adevarat nebunesc, avand in vedere ca am schimbat 4 trenuri doar ca sa ajungem sa ne plimbam cu al 5 lea si apoi sa ne intoarcem cu el si sa schimbam alte 3 trenuri (am avut noroc ca ne-a asteptat cineva in gara in Timisoara sa ne aduca cu masina la Arad). am ajuns acasa in jurul orei 23.
A fost o zi superba si astept cu nerabdare data viitoare.
Pentru forum jucarii.com.ro - echipa Ar-rail Club:
Reporter de servici - Octavian
Fotograf - Octavian, Gabi, Cristi
Cameraman - Octavian, Gabi, Cristi
Coordonator - Gabi
Toate cele bune!
Grupul din Arad format din mine si Gabi (grandpagscout) a pornit dimineata la 6 cu personalul de la Tg. Jiu spre Timisoara. Odata ajunsi acolo ne-am intalnit cu Pit Cristi, timisorean. Am facut 2-3 poze prin gara la un GM
Si ne-am urcat in personalul ce ne-a dus pana la Voiteni
La Voiteni am schimbat trenul....si compania, trecand de la un H cu 3 vagoane a CFRului la 3 automotoare franceze X4500 cuplate ale companiei RegioTrans.
Iata o poza facuta in gara Gataia.
La Berzovia Ne-am mutat din primul am in ultimul, pentru ca acela a fost decuplat si a plecat inspre Oravita, celelate 2 am pelcand la Resita.
Pe la ora 12 am ajuns intr-un final la Oravita. In gara mai stateau 2 vagoane suburbane, vagoane care compuneau trenul Oravita - Iam - Oravita
Fiindca mai aveam 2 ore pana sosea trenul de la Anina, am hotarat sa pornim incet pe linia inspre Iam pentru a afla raspunsul la o intrebare care ne-am pus-o in am (Au vreo legatura sensul de mers indicat pe semnale - X,Y, semne care indica directia de mers in functie de Bucuresti, si numarul cabinei de acar -1,2)
Am pozat o drezina intr-oi stare foarte buna
Am ajuns la cabina acarului dinspre Iam, care era cabina 2 deci in acea directie ne indepartam de Bucuresti
"Bestia feroviara" Gabi a luat rolul acarului in prima gara din Romania (ce fain suna functia nu?)
Am pozat gara din departare...
Si am pelcat in cautarea semnalelor de iesire care din cate stiam nu existau.
Am pozat Oravita de pe viaduct
Si dupa ce am trecut viaductul am mai facut o poza...semnalul de intrare in statia Oravita si Viaductul
Dupa aceea ne-am intors inapoi in gara, nu inainte de a poza semnalul mecanic
Am mers inspre depoul Oravita...
In speranta de a intra sa pozam 50.000. Slabe sanse...cred ca stiti ce s-a intamplat (Clasicul ce cautati aici, unde va e autorizatia, blablabla)
Insa tot am reusit sa pozam Plugul de zapada si un H aflat afara
O vedere dinspre depou a garii. In dreapta este revizia de vagoane.
Ne-am intors in gara si am mancat ce ne-am luat de acasa. Totusi am mai facut cateva poze...
placuta comemorativa la 150 de ani de la constructia garii...
Si placuta cu cea mai veche cale ferata din Romania
Am facut si o poza generala. Se observa vagoanele verzi pe boghiu de marfa, special pentru aceasta linie. Exista numai 4 astfel de vagoane!
Dupa o lunga asteptare intr-un final locomotiva a sosit de la realimentare. De mentionat ca trenul era compus din 2 vagoane verzi, din care doar unul era deschis, celalat fiind folosit de protocol (avea perdelute in plus fata de celelalte...chiar nu inteleg dice il mai plimba pe linie )
si a plecat...
Domnu' cu steguletu
Pe durata calatoriei eu am filmat pe o usa a vagonului...
Gabi a pozat pe cealalta...
Iar Cristi folosind aparatul meu foto a pozat peste tot
Iata ceva interesant...
Atentie radiatii
Aparatul meu a mai facut o poza inainte de a ramane fara baterii...
Peisajul a fost absolut superb, linia foarte spectaculoasa, cu numeroase viaducte si tuneluri...pur si simplu nu pot descrie in cuvinte aceasta superba linie. Este o experienta care merita traita macar odata in viata, chiar daca nu esti pasionat de trenuri! Va voi arata si filmul realizat de mine de indata ce v-a fi montat. Intre timp poate Gabi v-a completa cu poze de pe traseu!
De mentionat ca am reusit sa facem aceasta expeditie intr-o singura zi, lucru ce poate fi numit cu adevarat nebunesc, avand in vedere ca am schimbat 4 trenuri doar ca sa ajungem sa ne plimbam cu al 5 lea si apoi sa ne intoarcem cu el si sa schimbam alte 3 trenuri (am avut noroc ca ne-a asteptat cineva in gara in Timisoara sa ne aduca cu masina la Arad). am ajuns acasa in jurul orei 23.
A fost o zi superba si astept cu nerabdare data viitoare.
Pentru forum jucarii.com.ro - echipa Ar-rail Club:
Reporter de servici - Octavian
Fotograf - Octavian, Gabi, Cristi
Cameraman - Octavian, Gabi, Cristi
Coordonator - Gabi
Toate cele bune!