Amenajare interioara vagon ,,Scoala de Tractiune" :

Gam3

Moderator
Super Moderator
Trenulist
18 Iunie 2016
5.514
711
Iași
LOCATION
Iași
Cel mai tare interior de vagon!
Îl am și eu dar nu e așa de detaliat.
Felicitări pentru muncă.
 
  • Like
Reacții: mpursu

Horia_Radulescu

Consilier tehnic
Super Moderator
Trenulist
14 Februarie 2008
6.103
1.086
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
Mai Mircea, tu esti dus cu pluta... Rectific, mintea si mainile tale sunt duse cu pluta! :)

Asa ca nu pot decat sa repet ce-am spus cand l-am vazut live: "E prea fain!" :D
 
  • Like
Reacții: mpursu

nae44

Member
Trenulist
2 Ianuarie 2008
183
239
Da, e posibil sa fie o musca in farfurie. Mica dar este.
E adevarat, era bine sa pun acolo si o sticla de Pur sau macar o furculita si un cutit unse pe marginea farufuriei, un copan pe jos langa un semicaine si o sticla de ,,Doua Prune" fara dop langa farfurie. Cred ca era mai greu sa fac frimiturile langa farfurie ... ;)
 
  • Like
  • Haha
Reacții: Michael și mpursu

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Martie 2008
1.971
51
Pur? in ce perioada e vagonul ? nu cumva din epoca in care gaseai doa Tix pentru vase, cel mult Deval?

in schimb trenurile alergau nu ca azi.

,,readucerea trenului in trasa este o obligatie a tuturor factorilor..." nu mai stiu exact cum scria in livrete.
 
  • Like
Reacții: mpursu

nae44

Member
Trenulist
2 Ianuarie 2008
183
239
Da, da, Tix - praf de curatat, Deval la sticla de plastic in forma de castel de apa cu dop cu filet deasupra, Perlan Alb pentru rufe, scrobeala alba si scrobeala albastra pentru camasile apretate ! :D
Intr-adevar trenurile nu alergau foarte tare, ,,media superioara" era pe la 120, dar aproape peste tot se alerga cam cu aceeasi viteza. Nu se mergea cu 30 si apoi cu 160 pentru ca mai apoi sa mearga cu 15 pe acest traseu fiind si un macaz cu 5 in abatere .... pentru a trece de el si a spori viteza la 70 inainte de pasajul cu 15 cu tot trenul de la piciorul rampei. ,,BAR" -ul ajungand dublu fata de livretul de mers. Si uite asa mai degraba iti pui mainile in cap decat sa conduci trenul .... Dar era cam trist atunci presupun .... nu prea aveau mecanicii ce sa discute in vagonul ,,scoala de tractiune" :D
O sa caut si eu in livrete, dar intr-adevar era scris ceva de genul ,,.... readucerea in trasa a fiecarui tren este o datorie a fiecarui ceferist ...."