@Radu
Farurile de pe placile frontale/spate contin 2 LED-uri galbene legate in serie (tensiune de deschidere aprox. 1.8 V) si in functie de pozitia jumperului SW2 si SW3 (separat pentru fiecare capat) si cate 2 LED-uri albe (tensiune de deschidere aprox 3.5V). In analog, in configuratia de fabrica (adica sunt functionale si farurile de jos si farurile centrale) tensiunea de deschidere a celor 4 LED-uri legate in serie este in jurul a 11V. Stopurile sunt realizate prin legarea in serie a 2 LED-uri rosii, cu o tensiune de deschidere de aprox 1.7 V, deci stopurile se vor aprinde la o tensiune pe sine putin peste 3V. Pana nu depasesti aceasta tensiune pe sine, farurile nu vor functiona, doar stopurile. De aici diferenta constatata de tine. Poti face un mic test, comuta la unul din capete jumperul care elimina farul central ( SW2 sau SW3), si o sa observi ca cele 2 faruri de jos se vor aprinde aproape la aceeasi tensiune in sine ca si stopurile. In digital este bineinteles altfel, acolo se aplica circuitelor de LED-uri + rezistente de limitare a curentului, toata tensiunea redresata din DCC, si intensitatea luminoasa se realizeaza prin modificarea PWM-ului pe iesirea respectiva.
Eu am constatat ca pana in momentul de fata toate modelele au aceeasi constructie. Atat farurile de jos cat si cele centrale se pot imbunatati prin inlocuirea LED-urilor duble (galbe+rosu) cu leduri discrete rosii si leduri discrete albe. Bineinteles si cele de la farul central. Pentru versiunile clasice se pot folosi leduri albe cald (ele in realitate sint realizate cu becuri cu incandescenta), pentru versiunea Delfin LED-uri alb rece (ele si in realitate folosesc LED-uri cu lumina rece).