• Forumul este in proces de upgrade!

LDH25M

radu sofran

Well-Known Member
#1
Vizavi de gara din Comanesti(jud.Bacau)se afla o locomotiva LDH care e acoperita de un pom abia o poti ditinge este un capat de cale ferata cred ca fost industriala iar locomotiva pare a nimanui nimeni nu a stiut sa imi spuna ceva depsre ea.Dar voi aveti posibilitatea acum sa vedeti imagini
 

shoppy

Well-Known Member
#4
Dupa starea liniei (neacoperita de buruieni cu rugina proaspata, mai ales ca se vede ca biela este unsa) inclin sa zic ca locomotiva nu este tocmai a nimanui, chiar a si circulat in ultimele 3 luni.
 

robertanasa

Well-Known Member
#5
shoppy a spus:
Dupa starea liniei (neacoperita de buruieni cu rugina proaspata, mai ales ca se vede ca biela este unsa) inclin sa zic ca locomotiva nu este tocmai a nimanui, chiar a si circulat in ultimele 3 luni.
Nu te cred! :grin:
 

shoppy

Well-Known Member
#8
Crede-ma, ca am experienta (si mai sunt si modest :grin: ). Bine, hai sa zicem in ultimele 6 luni. Nu te uita la buruienile alea, alea cresc dupa o ploaie, si daca treci de 2-3 ori cu trenul peste ele tot asa o sa arate. Cat despre linia ruginita, o linie care afost folosita si apoi este lasata 2-3 saptamani nefolosita imediat rugineste ca cea din poza. Insa daca e lasata nefolosita 2 ani, acea rugina dispare iar sina capata alt aspect.

Circula remorcat......etc sunt instructiuni pentru personalul care va remorca locomotiva, si anume ca in cazul remorcarii trebuie sa se demonteze biela motoare (de pe ambele parti) si sa nu se depaseasca viteza de 60km/h.
 

dimitrov

Well-Known Member
#9
O astfel de locomotiva a existat si in curtea uzinei "Metrom" Brasov.Cind am plecat cu "ordonanta" in decembrie 1999,ea era pe sine inca,dar dupa vreo 3 ani a disparut...nu mai stiu unde.......Era vopsita in rosu......si a stat multi ani imobilizata,fiindca la manevra din curtea fabricii se folosea un alt LDH. Sa fiti sanatosi,ca restul se rezolva......
 
#10
radu sofran nu ai avut ocazia sa intri in cabina (inecarca sa vezi poat ai noroc si sunt deschise usile:p).. si cine mai are poze in special la bord poate sa le posteze
 

Dr2005

Well-Known Member
#13
Este LDH25-240, unicul LDH25 de la metrou... nu are voie în tunel, c㒠nu se încadreaz㒠în gabarit:


http://www.youtube.com/watch?v=d1cDYFiGfhc

http://www.youtube.com/watch?v=tbVRs5C_yWM
 

bogdanra

Well-Known Member
#14
A propos... un pic off topic: eram o data la metrou in statie si a trecut un LDH lung si galben pe langa mine tragand un vagon tehnic...Nu spun cum a mirosit in statie a esapament:))
Stiti ceva de asta?
 

Radu161

Well-Known Member
#15
Da, sunt LDHuri ce au cabina coborata, astfel incat acoperisul cabinei sa fie la nivelulul capotei.
http://cfr.stfp.net/Pic/86/LDH45-364O_MX:1.jpg
Si mai e o varianta cu capota mai patratoasa.
http://cfr.stfp.net/Pic/00/LDHM45-440DWO_:1.jpg
 

mishu88

Well-Known Member
#16
M-am dus astă’zi la Budeşti/linia 801, Titan Sud - Olteniţa şi am fotografiat aceast㒠locomotivă’. Am întrebat pe paznicul de acolo şi mi-a spus c㒠pe plă’cuţele de la accesul pe locomotiv㒠scrie: 22031 / 1974. Conform spuselor unor buni colegi de-ai mei, numă’rul locomotivei este LDH25-139.

 

scristi

Well-Known Member
#17
Si niste poze de la cateva prospecte de la MECANOEXPORTIMPORT ROMANIA

S-au produs 153 bucati pt Romania,
-6 bucati pt Bangladesh
-6 bucati pt Egipt
-1 buc pt Grecia
-40 buc pt Iraq
-3 buc pt Ungaria
-7 buc pt Nigeria

Fabricant Uzinele 23 August Bucuresti



 

mishu88

Well-Known Member
#19
Tot B-DM-uri, dar unul la Bucureşti şi unul la Moldoviţa:

Locomotiva diesel-mecanic㒠B-DM 008 construit㒠în 1964 la Bucureşti<i></i>, 30 mai 2009<i></i>


Locomotiva B-DM 027 la Moldoviţa<i></i>, 30 aprilie 2008<i></i>


O locomotiv㒠pă’ră’sit㒠într-o fabric㒠pustie<i></i>


Detaliu la plă’cuţele de identificare<i></i>
 

Pantiru

Well-Known Member
#20
Avem si noi in portul Braila un LDH25,acum este tras pe dreapta pe timp nelimitat.I-am schimbat motorul original prin 2005 si i s-a adaptat un Kraz238,dar randamentul nu a mai fost acelasi, cu cel original reusea sa urneasca cateva vagoane, maxim 5,cu Krazul doar 2,asta fiind si motivul care i-a pecetluit soarta.Acum mai nou se foloseste Stalowa Wola sau Komatsu la manevrarea vagoanelor cu marfa.
 
Sus Jos