In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folosești un browser învechit. Se poate să nu afișeze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui să actualizezi sau să folosești un browser alternativ.
Vizavi de gara din Comanesti(jud.Bacau)se afla o locomotiva LDH care e acoperita de un pom abia o poti ditinge este un capat de cale ferata cred ca fost industriala iar locomotiva pare a nimanui nimeni nu a stiut sa imi spuna ceva depsre ea.Dar voi aveti posibilitatea acum sa vedeti imagini
Dupa starea liniei (neacoperita de buruieni cu rugina proaspata, mai ales ca se vede ca biela este unsa) inclin sa zic ca locomotiva nu este tocmai a nimanui, chiar a si circulat in ultimele 3 luni.
Dupa starea liniei (neacoperita de buruieni cu rugina proaspata, mai ales ca se vede ca biela este unsa) inclin sa zic ca locomotiva nu este tocmai a nimanui, chiar a si circulat in ultimele 3 luni.
Crede-ma, ca am experienta (si mai sunt si modest ). Bine, hai sa zicem in ultimele 6 luni. Nu te uita la buruienile alea, alea cresc dupa o ploaie, si daca treci de 2-3 ori cu trenul peste ele tot asa o sa arate. Cat despre linia ruginita, o linie care afost folosita si apoi este lasata 2-3 saptamani nefolosita imediat rugineste ca cea din poza. Insa daca e lasata nefolosita 2 ani, acea rugina dispare iar sina capata alt aspect.
Circula remorcat......etc sunt instructiuni pentru personalul care va remorca locomotiva, si anume ca in cazul remorcarii trebuie sa se demonteze biela motoare (de pe ambele parti) si sa nu se depaseasca viteza de 60km/h.
O astfel de locomotiva a existat si in curtea uzinei "Metrom" Brasov.Cind am plecat cu "ordonanta" in decembrie 1999,ea era pe sine inca,dar dupa vreo 3 ani a disparut...nu mai stiu unde.......Era vopsita in rosu......si a stat multi ani imobilizata,fiindca la manevra din curtea fabricii se folosea un alt LDH. Sa fiti sanatosi,ca restul se rezolva......
radu sofran nu ai avut ocazia sa intri in cabina (inecarca sa vezi poat ai noroc si sunt deschise usile).. si cine mai are poze in special la bord poate sa le posteze
A propos... un pic off topic: eram o data la metrou in statie si a trecut un LDH lung si galben pe langa mine tragand un vagon tehnic...Nu spun cum a mirosit in statie a esapament)
Stiti ceva de asta?
Da, sunt LDHuri ce au cabina coborata, astfel incat acoperisul cabinei sa fie la nivelulul capotei.
http://cfr.stfp.net/Pic/86/LDH45-364O_MX:1.jpg
Si mai e o varianta cu capota mai patratoasa.
http://cfr.stfp.net/Pic/00/LDHM45-440DWO_:1.jpg
M-am dus astăzi la Budeşti/linia 801, Titan Sud - Olteniţa şi am fotografiat această locomotivă. Am întrebat pe paznicul de acolo şi mi-a spus că pe plăcuţele de la accesul pe locomotivă scrie: 22031 / 1974. Conform spuselor unor buni colegi de-ai mei, numărul locomotivei este LDH25-139.
Avem si noi in portul Braila un LDH25,acum este tras pe dreapta pe timp nelimitat.I-am schimbat motorul original prin 2005 si i s-a adaptat un Kraz238,dar randamentul nu a mai fost acelasi, cu cel original reusea sa urneasca cateva vagoane, maxim 5,cu Krazul doar 2,asta fiind si motivul care i-a pecetluit soarta.Acum mai nou se foloseste Stalowa Wola sau Komatsu la manevrarea vagoanelor cu marfa.
Acest site folosește cookie-uri pentru a ajuta la personalizarea conținutului, pregătească experiența și să te păstreze autentificat dacă te înregistrezi.
Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.