LDH25M

mishu88

Well-Known Member
Trenulist
13 Mai 2008
666
1
Falticeni, Pascani, Bucuresti
trenuriromania.blogspot.com
WEBSITE
http://trenuriromania.blogspot.com
LOCATION
Falticeni, Pascani, Bucuresti
Pitit㒠de ochii lumi, LDH25-153<i></i> manevra vagoane în cadrul SIRV Mă’r㒺eşti. [August, 2014]<i></i>


by , on Flickr

LDH25, tipul de locomotiv㒠de manevr㒠a atâtor silozuri din România, prezent㒠la Ciulniţa ca LDH25-142<i></i> ală’turi de vreo 3 mecanici care încercau s-o urneasc㒠la treabă’. [August, 2014]<i></i>


by , on Flickr
 

Gam3

Moderator
Super Moderator
Trenulist
18 Iunie 2016
5.453
574
Iași
LOCATION
Iași
LDH25-001, cu placă CFR, la Șendreni, Galați.
fabricată în 1968, beneficiar Întreprindere Industrială Românească


LDH25-008 la Tg.Secuiesc
Beneficiar F.A. Tg.Secuiesc.


LDH25-024 la Vatra Dornei
Beneficiar inițial Uzina Cinescoape Bucureşti. A sfârșit la Romanel Wood Industry Vatra Dornei.


LDH25-029 în zona stației de spălare vagoane Ploiești.
Benefiar Uzina Reparaţii Utilaje Petroliere Teleajen


LDH25-036 la un centru de fier vechi din Podul Iloaiei , Iași
Benefiar Uzina Strunguri Târgovişte


LDH25-043, Iași
Beneficiar inițial Fabrica Nutreţuri Combinate Iaşi. De câțiva ani se află în curte la o fabrică de betoane din Iași.


LDH25-142 la un siloz Maria Grouo Dragalina.
Beneficiar P.N.C. Slobozia


LDH25-197, Rm.Sărat
Fabrica regenerare uleiuri Rm.Sărat


Operator industrial, Iași.
BJATM - Comat ?
LDH25-200
 

AdyAero

Well-Known Member
Trenulist
9 Septembrie 2008
274
54
39
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Cred ca este o viteza calculata, turatia maxima a motorului, raportul de transmitere, diametrul rotilor...
Daca eram in Germania, puneau si 2 cifre dupa virgula... :D
 

GFN

Well-Known Member
Trenulist
14 Octombrie 2010
899
711
Bucuresti
YAHOO
contactless
LOCATION
Bucuresti
Inca doua bucati si de la mine de care probabil nu stiati.
Exemplarele se afla la Uzina de Repararatii Rame Electrice de Metrou fac manevra in incinta Uzinei si depoului cu trenurile de metrou.
Pe langa ele in toate depourile avem locomotive diesel cu cabine joase pentru circulatia prin tunel si manevre in depouri.
La noi sunt poreclite "Mitica muncitorul " probabil unu si doi :D, cand a inceput Alstom sa faca mentenanta au fost revopsite si sunt bine intretinute.










Sursa pozelor " Subsemnatul"
 
Ultima editare: