Rama electrica 080 - TEA

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Mar 2008
1.892
9
cosmin78 a spus:
Florin,

in poza ta, rama nu este in curte la Electro, este pe vechiul traseu al liniei Craiova-Calafat.cladirea verzuie din fata ramei este gara veche Jiul....poate cineva din Craiova da o raita pe acolo si face ceva poze....in caz ca nu au taia-to :roll:
A fost cineva dar uite ce a iesit. deocamdata

http://www.forumtrenuri.com/t3511p10-m900-sectii-secundare228500
 

manlif2_0

Well-Known Member
Trenulist
30 Oct 2009
547
0
Craiova
LOCATION
Craiova
Cateodata o intamplare intamplatoare te duce pe cai nebanuite... asa ca din greseala (literalmente!) am gasit-o !! nu au taiat-o inca !!

Este garata pe o linie de langa silozul Jiul. Asta inseamna ca este in spate la Electro, in oras. Nu arata prea bine, dar ... inca arata!

Pozele le-am facut cu telefonul, au geotagging, si promit sa ma intorc intr-o zi cu lumina numa' buna sa-i fac poze mai detaliate cu un aparat foto a carui lentila nu e matuita de buzunarul de la blugi....













 

Gam3

Moderator
Membru personal
Super Moderator
Moderator
Trenulist
18 Iun 2016
5.128
63
Iași
LOCATION
Iași
Super! Multumin pentru imagini. Acum ca stiu unde este poate ajung la ea.
 

manlif2_0

Well-Known Member
Trenulist
30 Oct 2009
547
0
Craiova
LOCATION
Craiova
Gam3, uitandu-ma acum peste poza postata de tine si preluata de pe Bing, am realizat ca rama e in aceeasi locatie, numai ca e mutata un pic spre stanga.

Cosmin78, la un moment dat am folosit maps sa gasesc gara veche Jiul. Bine ca nu m-am dus, ca ma duceam pe niste coclauri aiurea... cred ca gara veche Jiul este silozul de acum. Tot Jiul.
 

cosmin78

Well-Known Member
Trenulist
28 Apr 2007
5.821
3
Porto/Craiova
YAHOO
cosminn78
LOCATION
Porto/Craiova
Silozul este langa cladirea garii, care acum pare a fi locuita.

Rama nu arata rau, avand in vedere ca este de ani buni pe liniilea acelea..
 

Gam3

Moderator
Membru personal
Super Moderator
Moderator
Trenulist
18 Iun 2016
5.128
63
Iași
LOCATION
Iași
In anul 1978, ICPTT a facut o prognoza a dezvoltarii tehnologiilor.
Dezvoltari pentru productia de serie:
- transmisie in curent alternativ - in anul 1987
- frana cu disc si frana electromagnetica - in anul 1983
- viteza 200 km /h - in anul 1986
- sistem de inclinare a cutiei la circulatia in curbe - in anul 1990
- forma aerodinamica a trenului - in anul 1982
- usi glisante cu actionare electropneumatica comandate din cabina de conducere - in anul 1982
- prima treapta de urcare in vagon la nivelul peronului - in anul 1982
- carcasa din profiluri de materiale usoare - in anul 1985
 

cosmin78

Well-Known Member
Trenulist
28 Apr 2007
5.821
3
Porto/Craiova
YAHOO
cosminn78
LOCATION
Porto/Craiova
Vagon motor cu post de conducere 55-0013-7



Vagon motor cu pantograf 56-0013-5



Vagon remorca 57-0013-3

 

cosmin78

Well-Known Member
Trenulist
28 Apr 2007
5.821
3
Porto/Craiova
YAHOO
cosminn78
LOCATION
Porto/Craiova
Vagon remorca 57-0014-1



Vagon motor cu pantograf 56-0014-3



Vagon motor cu post de conducere 55-0014-5



55+56



57+57

 

Cristi CFR

New Member
Trenulist
6 Aug 2017
9
0
bună seara,sunt nou pe forum.Îmi poate spune cinevadacă mai există un vagon din acest tren
 

cosmin78

Well-Known Member
Trenulist
28 Apr 2007
5.821
3
Porto/Craiova
YAHOO
cosminn78
LOCATION
Porto/Craiova
Rama este intreaga...
Am urcat pozele care erau in photobucket, in galeria lokomotiv.
 

MariusM

Active Member
Trenulist
8 Mar 2008
140
0
Pitești
YAHOO
marius_guitarboy
LOCATION
Pitești
În realitate, probabil 1988 aşa, că din ce văd, rama e 003-004 - din producţia de serie din 1984.