Daca apar probleme de vizualizare a forumului, un simplu clear la cache-ul browserului rezolva problema.

Ce mai vedem pe la CFR

Scrie răspuns
aquino
Mesaje: 178
Membru din: Joi Mar 27, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de aquino » Sâm Aug 30, 2008 10:33 pm

ai idee daca sunt doar in "vizita" la reparatii ceva sau ca deobicei noi trebuie sa le cumparam vechiturile?
shoppy
Mesaje: 655
Membru din: Mie Mai 02, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti, s. 1
Contact:

Mesaj de shoppy » Sâm Aug 30, 2008 11:29 pm

Tu crezi ca daca ar vrea francezii sa-si repare ceva ar trimite in Romania !?! ?! ?! ?
Avatar utilizator
tudor_corbul
Mesaje: 498
Membru din: Mie Mai 09, 2007 12:00 am
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de tudor_corbul » Sâm Aug 30, 2008 11:37 pm

Cred ca e varianta:CFR ia din nou vechituri.
catalin
Mesaje: 2787
Membru din: Mar Apr 24, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de catalin » Dum Aug 31, 2008 1:07 am

Ramele sunt ale Regio si sunt " depozitate " acolo pana la obtinerea autorizatiei AFER de circulatie in Romania.
All aboard !
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5319
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Lun Sep 01, 2008 1:30 pm

multumesc de precizare, catalin! si eu ma gandeam ca sunt cele ale Regio, care au tranzitat prin Austria acum cateva luni!

@cosmin, tunurile germane de 88mm si sovietice de 76mm de antiaeriana au pozitia de repaus si transport cu teava pe orizontala, deci informatia este irelevanta; propun sa asteptam pana cineva documentat ne poate informa mai bine asupra respectivelor piese de artilerie :roll:
toate cele bune,
HR
catalin
Mesaje: 2787
Membru din: Mar Apr 24, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de catalin » Lun Sep 01, 2008 11:06 pm

Tunurile de pe vagoanele platforma sunt AA calibru 100 modelul rusesc KS 19 (in China s-a produs sub numele "model 59"), tip aflat in dotarea tuturor tarilor din Tratatul de la Warsovia.
Tunul e antiaerian, dar putea fi foarte bine folosit impotriva tintelor terestre devenind un redutabil obuzier antitanc de 100.

Si acum rog reveniti la trenuri. Urasc sa vorbesc despre asa ceva.
All aboard !
Avatar utilizator
KAA
Mesaje: 58
Membru din: Vin Apr 11, 2008 12:00 am
Localitate: Cluj
Contact:

Mesaj de KAA » Vin Sep 05, 2008 12:59 am

Dupa intrarea in vigoare a actualului mers al trenurilor, s-a introdus o pereche de rapide pe relatia Cluj-Brasov:
10033, cu plecare din Brasov la ora 18:48 si sosire la 23:48
10034, cu plecare din Cluj la orele 05: 00 si sosire la 10:26 la Brasov

De fapt, cele doua rapide constituie rebotezarea si ciuntirea (din punctul de vedere al traseului) a doua intercity-uri care circulau, in alt ani, pe relatia Cluj-Bucuresti.

Asteptand la gara pe cineva, am avut ocazia sa vad un astfel de tren. Mai exact 10033. Compunerea trenului respectiv era:
-40-0002 (sa fie oare, fosta 060-EA-002 fabricata de ASEA pentru CFR???)
-vagoane 20-76, putine la numar
-un vagon 19-76.
Gradul de umplere al trenului il estimez ca fiind mult sub 25 %. Dintre musterii trenului respectiv, o parte semnificativa erau batrani. Deci, greu de crezut ca trenul respectiv sa aduca profit. Ba mai mult, introducerea acestor ex-intercity-uri (sub forma de rapid si cu traseu scurtat cu o treime; 300 km in loc de 501) pare a fi fost facuta la interventia unor stabi.
Desi urasc vagoanele salon (sunt incompatibile cu gradul mediu de civilizatie din societatea romaneasca) , data fiind distanta relativ scurta dintre Brasov si Cluj, as fi de acord cu introducerea unor automotoare seria 58 din 3 module (vagon motor + vagon remorca + vagon pilot) decat LE + un vagon Alee + 2-3 vagoane Blee.
Avatar utilizator
Gabi_Todoran
Mesaje: 340
Membru din: Lun Oct 22, 2007 12:00 am
Localitate: Cluj Napoca
Contact:

Mesaj de Gabi_Todoran » Vin Sep 05, 2008 8:44 am

Buna
O s-o iau pe rind:
-locomotiva (cel putin dupa inmatriculare) e fosta 060-EA-002 ASEA
-trenurile (daca nu ma insel) sunt fostele IC Mihai Viteazul cu traseeu scurtat la Brasov din pricina lucrarilor la infrastructura pe Valea Prahovei
-scurtarea traseului a dus probabil la pierderea clientilor care mergeau mai departe de Brasov
Numa' bine!
Avatar utilizator
tudor_corbul
Mesaje: 498
Membru din: Mie Mai 09, 2007 12:00 am
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de tudor_corbul » Sâm Sep 06, 2008 12:42 pm

Ceea ce am surprins in gara Burdujeni:

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Uitativa atenti la capacul de descarcare:

[Link Removed for Guests]

Toate cele bune!
cosmin78
Mesaje: 5815
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Sâm Sep 06, 2008 12:47 pm

capac de descarcare sau rezervor de aer comprimat?
Cosmin
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
tudor_corbul
Mesaje: 498
Membru din: Mie Mai 09, 2007 12:00 am
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de tudor_corbul » Sâm Sep 06, 2008 12:49 pm

Scuze.E rezervor de aer comprimat,acuma m-am uitat si eu mai bine.
cosmin78
Mesaje: 5815
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Sâm Sep 06, 2008 12:55 pm

oricum e ceva mai discret decat un grafitti
Cosmin
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4976
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Lun Sep 08, 2008 8:52 am

Ce mai vad in galeria foto de pe forum, o garnitura de TE in alta schema de vopsire:

[Local Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
tudor_corbul
Mesaje: 498
Membru din: Mie Mai 09, 2007 12:00 am
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de tudor_corbul » Lun Sep 08, 2008 11:21 am

Aceea ganitura sta in curtea Remarului.Ultima data era in spatele a catorva vagoane de marfa parca.
cosmin78
Mesaje: 5815
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Lun Sep 08, 2008 1:05 pm

tot schema albastra ramane cea mai "seducatoare"....
Cosmin
[Link Removed for Guests]
Scrie răspuns

Înapoi la “Stiri, evenimente si noutati din domeniul feroviar”