La inceputul concediului meu, pe data de 19 iunie 2010 am facut o excursie la Bucuresti, sa ma intalnesc cu prietenii mei pasionati de trenuri de acolo, si am zis sa merg pe un traseu mai lung, dar pe care nu il mai vazusem, acela de la Simeria spre Targu Jiu.Din pacate pe Defileul Jiului nu am prins vreme buna...chiar daca de jumate de an am planificat acest drum..
Sa incep insa cu inceputul. In Cluj a fot o dimineata superba de iunie, care imi dadea incredere...Trenul A 10824 avea plecare la ora 9:12 si sosirea in Bucuresti la 20:45.Trenul era alcatuit din 8 vagoane 22-96, vagoane care nu le-am remarcat pana atunci, deoarece nu calatorisem cu ele..chiar daca nu am avut loc in compartimentele de la capete, trenul a fost destul de gol, fiind sambata, si pana la Targu Jiu am stat in compartiment, confort excelent, plus posibilitatea de a deschide geamurile pentru poze..
Pornim din gara, fac o poza cu orasul
Dupa Apahida, ne despartim de linia 401, si incepe un peisaj superb, ce il admir ori de cate ori trec pe aici. Este zona estica a Campiei Transilvaniei, formata din dealuri golase si destul de masive, ceea ce face ca linia ferata sa serpuiasca si sa urce mult, pana la statia Boju unde este varf de panta, apoi coboara spre Campia Turzii alaturi de paraul Valea Florilor, un mic afluent de stanga al Ariesului;
Iesirea din Cojocna Hm
Urcam accentuat spre Tunel Hm
Tunel Hm
Dupa ce am trecut de statia de mai sus, care este incadrata de 2 tunele, continua urcarea spre Boju
Ajungem in Boju;
Un mic tunel, in apropierea caruai a deraiat marfarul acela din 2009
Valea Florilor
Coboram spre Campia Turzii
Fosta Canepisti Hm, acum halta
Campia Turzii, ne intalnim cu un personal de Teius
Dupa Calarasi Turda, coboram spre Razboieni
Grindeni h.
Se vede Raboieni-ul
Jonctiunea cu linia 405 de la Deda, Tg. Mures
Gara
Un EA GFR
Mergem spre Aiud, trecem prin Miraslau h.
Sa incep insa cu inceputul. In Cluj a fot o dimineata superba de iunie, care imi dadea incredere...Trenul A 10824 avea plecare la ora 9:12 si sosirea in Bucuresti la 20:45.Trenul era alcatuit din 8 vagoane 22-96, vagoane care nu le-am remarcat pana atunci, deoarece nu calatorisem cu ele..chiar daca nu am avut loc in compartimentele de la capete, trenul a fost destul de gol, fiind sambata, si pana la Targu Jiu am stat in compartiment, confort excelent, plus posibilitatea de a deschide geamurile pentru poze..
Pornim din gara, fac o poza cu orasul
Dupa Apahida, ne despartim de linia 401, si incepe un peisaj superb, ce il admir ori de cate ori trec pe aici. Este zona estica a Campiei Transilvaniei, formata din dealuri golase si destul de masive, ceea ce face ca linia ferata sa serpuiasca si sa urce mult, pana la statia Boju unde este varf de panta, apoi coboara spre Campia Turzii alaturi de paraul Valea Florilor, un mic afluent de stanga al Ariesului;
Iesirea din Cojocna Hm
Urcam accentuat spre Tunel Hm
Tunel Hm
Dupa ce am trecut de statia de mai sus, care este incadrata de 2 tunele, continua urcarea spre Boju
Ajungem in Boju;
Un mic tunel, in apropierea caruai a deraiat marfarul acela din 2009
Valea Florilor
Coboram spre Campia Turzii
Fosta Canepisti Hm, acum halta
Campia Turzii, ne intalnim cu un personal de Teius
Dupa Calarasi Turda, coboram spre Razboieni
Grindeni h.
Se vede Raboieni-ul
Jonctiunea cu linia 405 de la Deda, Tg. Mures
Gara
Un EA GFR
Mergem spre Aiud, trecem prin Miraslau h.