La inceputul concediului meu, pe data de 19 iunie 2010 am facut o excursie la Bucuresti, sa ma intalnesc cu prietenii mei pasionati de trenuri de acolo, si am zis sa merg pe un traseu mai lung, dar pe care nu il mai vazusem, acela de la Simeria spre Targu Jiu.Din pacate pe Defileul Jiului nu am prins vreme buna...chiar daca de jumate de an am planificat acest drum..
Sa incep insa cu inceputul. In Cluj a fot o dimineata superba de iunie, care imi dadea incredere...Trenul A 10824 avea plecare la ora 9:12 si sosirea in Bucuresti la 20:45.Trenul era alcatuit din 8 vagoane 22-96, vagoane care nu le-am remarcat pana atunci, deoarece nu calatorisem cu ele..chiar daca nu am avut loc in compartimentele de la capete, trenul a fost destul de gol, fiind sambata, si pana la Targu Jiu am stat in compartiment, confort excelent, plus posibilitatea de a deschide geamurile pentru poze..
Pornim din gara, fac o poza cu orasul

Dupa Apahida, ne despartim de linia 401, si incepe un peisaj superb, ce il admir ori de cate ori trec pe aici. Este zona estica a Campiei Transilvaniei, formata din dealuri golase si destul de masive, ceea ce face ca linia ferata sa serpuiasca si sa urce mult, pana la statia Boju unde este varf de panta, apoi coboara spre Campia Turzii alaturi de paraul Valea Florilor, un mic afluent de stanga al Ariesului;

Iesirea din Cojocna Hm

Urcam accentuat spre Tunel Hm

Tunel Hm

Dupa ce am trecut de statia de mai sus, care este incadrata de 2 tunele, continua urcarea spre Boju

Ajungem in Boju;

Un mic tunel, in apropierea caruai a deraiat marfarul acela din 2009

Valea Florilor

Coboram spre Campia Turzii

Fosta Canepisti Hm, acum halta

Campia Turzii, ne intalnim cu un personal de Teius

Dupa Calarasi Turda, coboram spre Razboieni

Grindeni h.

Se vede Raboieni-ul

Jonctiunea cu linia 405 de la Deda, Tg. Mures

Gara

Un EA GFR

Mergem spre Aiud, trecem prin Miraslau h.

Sa incep insa cu inceputul. In Cluj a fot o dimineata superba de iunie, care imi dadea incredere...Trenul A 10824 avea plecare la ora 9:12 si sosirea in Bucuresti la 20:45.Trenul era alcatuit din 8 vagoane 22-96, vagoane care nu le-am remarcat pana atunci, deoarece nu calatorisem cu ele..chiar daca nu am avut loc in compartimentele de la capete, trenul a fost destul de gol, fiind sambata, si pana la Targu Jiu am stat in compartiment, confort excelent, plus posibilitatea de a deschide geamurile pentru poze..
Pornim din gara, fac o poza cu orasul

Dupa Apahida, ne despartim de linia 401, si incepe un peisaj superb, ce il admir ori de cate ori trec pe aici. Este zona estica a Campiei Transilvaniei, formata din dealuri golase si destul de masive, ceea ce face ca linia ferata sa serpuiasca si sa urce mult, pana la statia Boju unde este varf de panta, apoi coboara spre Campia Turzii alaturi de paraul Valea Florilor, un mic afluent de stanga al Ariesului;

Iesirea din Cojocna Hm



Urcam accentuat spre Tunel Hm

Tunel Hm

Dupa ce am trecut de statia de mai sus, care este incadrata de 2 tunele, continua urcarea spre Boju

Ajungem in Boju;

Un mic tunel, in apropierea caruai a deraiat marfarul acela din 2009



Valea Florilor


Coboram spre Campia Turzii


Fosta Canepisti Hm, acum halta



Campia Turzii, ne intalnim cu un personal de Teius

Dupa Calarasi Turda, coboram spre Razboieni




Grindeni h.

Se vede Raboieni-ul

Jonctiunea cu linia 405 de la Deda, Tg. Mures


Gara

Un EA GFR



Mergem spre Aiud, trecem prin Miraslau h.


