Salut,
dupa o lunga pauza, s-a mai lucrat ceva si la diorama,
s-au reluat lucrarile de electrificare, abandonate prin martie 2008, ca in Romania,
incet si sigur.
Asadar, stadiul in care era gara inainte de reluarea lucrarilor:
(martie 2008)
Si ieri:
Am inceput prin a sapa locurile unde vine "fundatia" stalpilor:
Am decis sa electrific si scurta linie auxiliara, asa ca am pus un stalp de capat:
Urmatorii stalpi montati in soclurile deja existente:
Soclurile stalpilor le-am lipit direct pe blat prin intermediul unei fasii de pluta si utilizand picatura:
Avantaje: se usuca imediat, se lipeste beton, se poate dezlipi usor in viitor daca va fi cazul.
Urmatorii stalpi, cu console duble si triple:
Viessmann nu face stalpi cu trei console, insa eu l-am facut dintr-unul cu doua la care i-am mai adaugat o consola intre cele doua cu care vine din fabrica.
Pentru economie luati picatura mare ( suna tare, nu? ):
Pozitia stalpilor trebuie sa fie verificata cu cel mai lung vagon din colectie, in cazul meu am folosit un restaurant TEE (rivarossi), se poate folosi cu succes si vagonul etajat CFR: