Iata o completare la o stire mai veche :
http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/846995/Trenul-spre-aeroport-castiga-pasageri/
http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/846995/Trenul-spre-aeroport-castiga-pasageri/
shoppy a spus:Stii cumva si pe ce linii va opera OBB Cargo?
Horia_Radulescu a spus:din cate stiu ER-urile sunt toate certificate la CFR, ar putea circula fara restrictii, nu ca la slovaci unde de pe 2016 503 "Maria" a LTE a trebuit demontata instalatia de incalzire a trenului (inutila) ca depasea sarcina pe osie...
Horia_Radulescu a spus:buna,
RCA a preluat impreuna cu GySEV de mai multa vreme MAVCargo. de aici insa pana la introducerea de 1116 OBB in Romania e cale lunga, mai ales ca doar 6 (!!!) exemplare de ES64U2 (=1116, Taurus II) sunt pana in ziua asta autorizate in Romania, toate apartinand de MRCE Dispolok fosta Siemens Displok si inchiriate la WLB (Wiener Lokalbahn)!
vreo veste noua ?060-EA a spus:Din surse demne de luat in seama, din data de 15 aprilie OBB Cargo are autorizatia de operare in Romania a trenurilor de marfa, cu locomotive proprii. Mai exact patru locomotive ES64U2 (1116 022, 1116 023, 1116 024, 1116 025) si doua locomotive ER20 seria 2016.
In anul 2002 s-a aflat in probe pe reteau CFR locomotiva OBB Rh2016 021 iar in 2004 Rh1116 192.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.