catalin
Well-Known Member
Later edit:
Un numar important de automotoare seria 750 au fost destinate uzului oficial.
Pe forumurile romanesti sunt fotografii ale acestei serii, insa prea putine despre si cu cele destinate "oficialilor".
Am avut sansa de a vizita in 2005 unul din automotoarele salon din seria 750 (773, construit se pare pentru Vasile Luca). Pentru mine a fost importanta aceasta ocazie nu atat pentru destinatia automotorului ci pentru ca avea inca foarte multe din elementele originale de la data constructiei in 1949.
Pentru ca imaginile din anii '40 cu aceste automotoare sunt alb/negru, sper ca veti gasi interesante aceste imagini color.
mentionez ca materialele si culorile au fost identice si pentru automotoarele salon si pentru cele clasa a 2-a calatori, deci ceea ce veti vedea va poate face o idee despre cum era atmosfera la bordul unui astfel de "aerodinamic"...
culoarul de acces (furnic de nuc si perdele din catifea). Aceleasi materiale au fost utilizate si la automotoarele clasa:
schimbate fata de original: plafonierele
nimic modificat fata de original in cabine.
postul 2
postul 1
din nou in cabine.
fata de original, plafunul din furnir alb a fost inlocuit cu unul dintr-un banal si ieftin lambriu PVC.
detalii,
si o imagine impresionanta, un 750 asa cum trebuie sa arate, chiar daca fata de original a pierdut gratiile de la parbrizul central si a capatat instalatia de AC pe acoperis si nelipsitele si mioriticele geamuri termopan (vezi pozele cu 774 de la inceputul subiectului).
PS: toate pozele au ca autor subsemnatul si sunt proprietatea acestuia.
Un numar important de automotoare seria 750 au fost destinate uzului oficial.
Pe forumurile romanesti sunt fotografii ale acestei serii, insa prea putine despre si cu cele destinate "oficialilor".
Am avut sansa de a vizita in 2005 unul din automotoarele salon din seria 750 (773, construit se pare pentru Vasile Luca). Pentru mine a fost importanta aceasta ocazie nu atat pentru destinatia automotorului ci pentru ca avea inca foarte multe din elementele originale de la data constructiei in 1949.
Pentru ca imaginile din anii '40 cu aceste automotoare sunt alb/negru, sper ca veti gasi interesante aceste imagini color.
mentionez ca materialele si culorile au fost identice si pentru automotoarele salon si pentru cele clasa a 2-a calatori, deci ceea ce veti vedea va poate face o idee despre cum era atmosfera la bordul unui astfel de "aerodinamic"...
culoarul de acces (furnic de nuc si perdele din catifea). Aceleasi materiale au fost utilizate si la automotoarele clasa:
schimbate fata de original: plafonierele
nimic modificat fata de original in cabine.
postul 2
postul 1
din nou in cabine.
fata de original, plafunul din furnir alb a fost inlocuit cu unul dintr-un banal si ieftin lambriu PVC.
detalii,
si o imagine impresionanta, un 750 asa cum trebuie sa arate, chiar daca fata de original a pierdut gratiile de la parbrizul central si a capatat instalatia de AC pe acoperis si nelipsitele si mioriticele geamuri termopan (vezi pozele cu 774 de la inceputul subiectului).
PS: toate pozele au ca autor subsemnatul si sunt proprietatea acestuia.