- 13 Mai 2008
- 668
- 8
- LOCATION
- Falticeni, Pascani, Bucuresti
Excursie feroviara toamna intre Bucuresti si Buzau - ARHIVA<i></i>, [Noiembrie, 2009] <i></i>
Uneori, orele de plecare ale trenurilor nu sunt deloc potrivite. Dar şi mai nepotrivită a fost ora de plecare a Trenului Personal 5009, Bucureşti Nord -- Mărăşeşti. Este unul dintre cele mai lungi trasee ale vreunui tren Personal (219 kilometri) din România secolului XXI.
în cazul dimineţii de 10 noiembrie 2009, primul Tren Personal care pleca din Gara de Nord era compus din 6 vagoane şi avea ca locomotivă de tracţiune pe electrica Bo`Bo` Clasa 44 construită la Rade Koncar în Zagreb, Croaţia (fosta Iugoslavie). Capabilă de viteze de până la 160 km/h, locomotiva se "mulţumea" să atingă 80-90 km/h în sarcina ei de a face serviciu pe trenuri personale.
Vizionare plăcută! Iar dacă doriţi o galerie foto cu pozele de pe traseu, vă invit pe blog.
https://www.youtube.com/watch?v=BTgspT_4MHA
Uneori, orele de plecare ale trenurilor nu sunt deloc potrivite. Dar şi mai nepotrivită a fost ora de plecare a Trenului Personal 5009, Bucureşti Nord -- Mărăşeşti. Este unul dintre cele mai lungi trasee ale vreunui tren Personal (219 kilometri) din România secolului XXI.
în cazul dimineţii de 10 noiembrie 2009, primul Tren Personal care pleca din Gara de Nord era compus din 6 vagoane şi avea ca locomotivă de tracţiune pe electrica Bo`Bo` Clasa 44 construită la Rade Koncar în Zagreb, Croaţia (fosta Iugoslavie). Capabilă de viteze de până la 160 km/h, locomotiva se "mulţumea" să atingă 80-90 km/h în sarcina ei de a face serviciu pe trenuri personale.
Vizionare plăcută! Iar dacă doriţi o galerie foto cu pozele de pe traseu, vă invit pe blog.
https://www.youtube.com/watch?v=BTgspT_4MHA