- 13 Mai 2008
- 668
- 8
- LOCATION
- Falticeni, Pascani, Bucuresti
Prima locomotivă diesel-hidraulică modernizată, prezentă la Suceava<i></i>, septembrie, 2008<i></i>
Toamna se instala pe tărâmul Sucevei, astfel că am propus o aşa-zisă ââŹÂultimăââŹÂ plimbare pe căile ferate din Suceava. însoţit de colegul meu de facultate, Ionuţ, am parcurs la pas un traseu presărat cu elemente naturale, feroviare şi urbane. De la Muzeul ââŹÂIon IrimescuââŹÂ din Fălticeni şi până la Gara Iţcani ââŹâ Suceava Nord, pe o vreme puţin înnorată, am fotografiat locuri şi spaţii deschise din judeţul natal.
Din punct de vedere ââŹÂFeRoviaRââŹÂ, merită să amintesc aici despre prima întâlnire cu o locomotivă diesel-hidraulică modernizată la Remarul 16 Februarie. Aspectul ei exterior este fără de cusur, capotele sunt construite de la 0, motorul este nou ââŹâ Caterpillar 3508C - şi furnizează 1360 CP, este dotată cu grup electrogen de 300 kVA dedicat serviciilor auxiliare.
Am văzut pentru prima dată o locomotivă diesel-hidraulică modernizată la Remarul 16 Februarie, vopsită într-o schemă interesantă alb-portocaliu, cu capote noi, cu cabină de conducere nouă, cu motor nou. Era la tracţiunea Personalului de Putna, iar mecanicul care o conducea părea că e mândru că, în sfârşit, s-a gândit cineva şi la condiţiile lui de muncă. Dacă ne referim la condiţiile de muncă de pe un H vechi sau la un LDE vechi, sunt pur şi simplu ucigătoare la căldurile şi la gerurile din zilele de astăzi.
Vizionare plăcută!
http://www.youtube.com/watch?v=sKWqxxjQTbI
link blog

Toamna se instala pe tărâmul Sucevei, astfel că am propus o aşa-zisă ââŹÂultimăââŹÂ plimbare pe căile ferate din Suceava. însoţit de colegul meu de facultate, Ionuţ, am parcurs la pas un traseu presărat cu elemente naturale, feroviare şi urbane. De la Muzeul ââŹÂIon IrimescuââŹÂ din Fălticeni şi până la Gara Iţcani ââŹâ Suceava Nord, pe o vreme puţin înnorată, am fotografiat locuri şi spaţii deschise din judeţul natal.
Din punct de vedere ââŹÂFeRoviaRââŹÂ, merită să amintesc aici despre prima întâlnire cu o locomotivă diesel-hidraulică modernizată la Remarul 16 Februarie. Aspectul ei exterior este fără de cusur, capotele sunt construite de la 0, motorul este nou ââŹâ Caterpillar 3508C - şi furnizează 1360 CP, este dotată cu grup electrogen de 300 kVA dedicat serviciilor auxiliare.
Am văzut pentru prima dată o locomotivă diesel-hidraulică modernizată la Remarul 16 Februarie, vopsită într-o schemă interesantă alb-portocaliu, cu capote noi, cu cabină de conducere nouă, cu motor nou. Era la tracţiunea Personalului de Putna, iar mecanicul care o conducea părea că e mândru că, în sfârşit, s-a gândit cineva şi la condiţiile lui de muncă. Dacă ne referim la condiţiile de muncă de pe un H vechi sau la un LDE vechi, sunt pur şi simplu ucigătoare la căldurile şi la gerurile din zilele de astăzi.
Vizionare plăcută!
http://www.youtube.com/watch?v=sKWqxxjQTbI
link blog