Lupane, o cam tii in gafe de vreo 2 zile...
Am vazut calugari si preoti in gri , dar nu mi s-au parut nici jalnici, nici patetici... cel mult umili, asa cum e firesc sa fie, deci hotaraste-te :roll:
Patetice si jalnice mi s-a parut comparatiile tale... Taigatromel vs loco metronom (o fi ea Piko, dar n-o poti compara cu un Roco pro, si cum se spunea pe aici nici la clasa, model ... nimic... n-ai termene de comparatie)
Apoi, ar trebui sa visezi vagonul metronom, care in cei 93 de ron, e cum e
la clasa Hobby, deci concluzia mea e ca te uitai la CFR si-ti vedeai tot vagonul tau, aici n-ai nici scuza unui incepator, ca oricine iubeste modelismul stie sa observe si sa compare ( cu conditia sa te eliberezi de idei preconcepute :twisted: )
Iar despre tine ca modelist, ce sa zic , dupa ce-ai montat "trei pereti si-un perete" la capela , operatie considerata un calvar lasi acoperisul de montat pt saptamana viitoare... si asta presupun din masochism pt prelungirea supliciului :evil: :evil: :evil:
M-am tot abtinut , legat de atitudinea ta din ultimele 24 de ore, conform principiului de a respecta opinia fiecaruia, dar frate, vad ca recidivezi in afirmatii de care sunt sigur ca nici tu nu esti convins...
rally
M-am tot gandit, in aceasta saptamana, daca sa raspund sau nu acestui "raspuns" la unele afirmatii mai mult sau mai putin gresite, ce-mi apartin, in legatura cu vagonul CFR.
Ma asteptam ca acest raspuns, oferit de un om cu mai multa experienta si mai multi ani decat mine, sa ma faca sa spun:" Da, am gresit", dar, din contra, acest raspuns nu mi-a dovedit greseala mea. Un raspuns care nu a fost la obiect, ci o jignire prea putin gandita si aruncata in graba.
Poate ca opinia mea nu a fost favorabila vagonului CFR, facandu-i proasta reclama. Nu zic ca a fost o opinie corecta, neavand experienta in aceste produse, ci vorbind mai mult cu inima. Dar daca parerea mi-a fost gresita, nu se cuvenea oare un raspuns plin de informatie si de respect venit din partea unui om mult mai cunoscator decat mine? Un raspuns care sa ma informeze si pe mine ca data viitoare sa nu mai gresesc, dar care in acelasi timp sa faca o reclama pozitiva a produsului respectiv.
"Patetice si jalnice mi s-au parut comparatiile tale..." Raspunsul insa a fost si mai patetic si mai jalnic.
O mare nedumerire, insa, mi-a ramas. Un semn de intrebare care m-a convins sa scriu azi aceste randuri: "Taigatromel vs loco metronom....". Mi-am batut capul sa aflu unde si cand anume am facut eu o comparatie intre locomotiva mea metronom si acel Taigatromel???? Nedumerirea aceasta poate o va lamuri domnul Rally in viitor.
Mi se reproseaza mai departe ca in timp ce mau itam la vagonul CFR, eu visam la metronomul meu. Nu vad de ce as fi visat la vagonul meu? As putea sa interpretez aceasta in felul urmator: asemeni vulpii ce nu putea sa ajunga la struguri, le gasise cusur ca sa-si puna pofta in cui, tot astfel si eu am gasit motive ca sa nu-mi doresc vagonul CFR pe care nu mi l-as fi putut permite. Ceea ce e fals.
Intr-o alta fraza care mi-a smuls un zambet, se arata calitatea mea de machetist ( pe baza faptului ca eu nu mi-am ridicat inca, nici o macheta, deci as fi o nulitate in acest domeniu ). "trei pereti si un perete" - Capela are sase pereti, cu ceilalti doi ce s-a intamplat? "Operatie considerata un calvar" - nu cred ca am scris asta in topicul meu, ci ca a fost destul de greu. Intre "greu" si "calvar" este un drum destul de lung. Daca ar fi fost un "calvar", nu ar mai fi fost o pasiune. Mai departe, fara sa se intrebe "de ce" si fara nici o jena, sunt trecut in categoria "masochistilor", din simplul motiv ca mi-am lasat "acoperisul pe saptamana viitoare".
L-am lasat fiindca, pur si simplu, nu mai aveam timp, dorind sa ajung la ora stabilita la intalnirea de sambata 3 martie 2007 de la domnul Radu Sofran. Acesta a fost motivul pentru care am intrerupt lucrarea si nu din "masochism pentru prelungirea supliciului".
Lasand toate acestea la o parte, totusi as vrea sa inteleg ce legatura este intre Capela mea si vagonul CFR???
"Conform principiului de a respecta opinia fiecaruia". Tocmai din acest principiu si opinia mea ar fi trebuit sa fie respectata si sa primeasca un raspuns adecvat si politicos, nu un lant de jigniri.
Cat despre haina calugareasca, voi revenii cu un raspuns mai informat data viitoare. Si chiar daca acesta haina gri semnifica umilinta, nu acelasi lucru se poate spune in cazul vagoanelor CFR. Ca doar nu or fi umilite si cuprinse in nevointe ascetice??? Dar la cum se prezinta lucrurile in tara aceasta, eu as fi vopsit tot vagonul in gri.... pana si rotile...