gid,
alama nu este plastic. Plasticul se ia, se incalzeste, se injecteaza prin niste gaurele intr-o matrita din metal si gata! o tampografie acolo si ai vagonul.
Alama nu, alama trebuie mangaiata, descantata ( a se citi proiectat desene pentru procesul de fotodecupare) si daca nu ai mangaiat-o bine (nu ai facut proiectul cum trebuie) risti sa te trezesti cu un kit rebut, pe care nu poti sa il montezi , fara modificari majore, si care te-a costat vreo 50 euro (minim) o placa cu foĂ´ 2 vagoane, sau unul, in functie de spatiul de pe placa de alama si de dimensiunile proiectului.
In concluzie, alama e scumpa, fie ca e fotodecupata, ca e turnata etc. E scumpa pentru ca necesita procese tehnologice delicate, care costa, nu atat din punct de vedere al mainii de lucru , ci al complexitatii procedeului ( ma refer la fotodecupaj).
Revenind la subiect...
ORE se gasesc la Roco. Asta in cazul in care se doreste folosirea de subansamble gata facute.
alama nu este plastic. Plasticul se ia, se incalzeste, se injecteaza prin niste gaurele intr-o matrita din metal si gata! o tampografie acolo si ai vagonul.
Alama nu, alama trebuie mangaiata, descantata ( a se citi proiectat desene pentru procesul de fotodecupare) si daca nu ai mangaiat-o bine (nu ai facut proiectul cum trebuie) risti sa te trezesti cu un kit rebut, pe care nu poti sa il montezi , fara modificari majore, si care te-a costat vreo 50 euro (minim) o placa cu foĂ´ 2 vagoane, sau unul, in functie de spatiul de pe placa de alama si de dimensiunile proiectului.
In concluzie, alama e scumpa, fie ca e fotodecupata, ca e turnata etc. E scumpa pentru ca necesita procese tehnologice delicate, care costa, nu atat din punct de vedere al mainii de lucru , ci al complexitatii procedeului ( ma refer la fotodecupaj).
Revenind la subiect...
ORE se gasesc la Roco. Asta in cazul in care se doreste folosirea de subansamble gata facute.