Am cumpărat de pe acest forum o locomotivă E 44 Fleischmann, şi cum toate locomotivele mele sunt pe digital am zis să o trec şi pe aceasta. Am cumpărat un ESU LP Basic şi am trecut la treabă. Locomotiva în cauză este în totalitate din metal ( cred că are cel puţin 20 ani, scrie pe Made in Germany ). Am respectat modalitatea de conectare a decodorului la o locomotivă cu plusul la şasiu şi când am pus-o pe şine pntru teste, surpriză, centrala intra în scurt. Dăi desfă-o din nou, verifică din nou legăturile -- erau ok -- , probe din nou. Binenţeles centrala se încăpăţâna să intre în scurt. La a doua verificare, zic să văd ce zice motorul -- surpriză -- motorul avea un fir la masă, din fabrică.
A trebuit să fac cumva să izolez asamblul de acţionare al motorului faţă de şasiu. Am realizat acest lucru cu puţin scotch şi ojă de la nevastă . După cum se poate vedea în poze:
.
Problemă rezolvată. De asemenea a trebuit să umblu la cele 2 CV ale controlului de tracţiune, deoarece motoraşul fiind de generaţie veche mergea sacadat. După mai multe probe la cele 2 CV-uri am pus aceeaşi valoare -- 2 --. Merge şi trage la greu pe panta de pe dioramă de 5 cm. Trebuie să mai umblu la viteza maximă pentru că aleargă ca nebuna.
A trebuit să fac cumva să izolez asamblul de acţionare al motorului faţă de şasiu. Am realizat acest lucru cu puţin scotch şi ojă de la nevastă . După cum se poate vedea în poze:
.
Problemă rezolvată. De asemenea a trebuit să umblu la cele 2 CV ale controlului de tracţiune, deoarece motoraşul fiind de generaţie veche mergea sacadat. După mai multe probe la cele 2 CV-uri am pus aceeaşi valoare -- 2 --. Merge şi trage la greu pe panta de pe dioramă de 5 cm. Trebuie să mai umblu la viteza maximă pentru că aleargă ca nebuna.